A Wersja graficzna
A- A A+

Komunikacja

Sortuj po:


Nowa linia C

Ruszyła linia „C”! Nowe połączenie autobusowe: Piastów-Ożarów Mazowiecki-Stare Babice. W poniedziałek 1 czerwca 2020 roku została uruchomiona przez Gminę Ożarów Mazowiecki w porozumieniu z Gminą Stare Babice oraz Gminą Miastem Piastów nowa linia autobusowa relacji Stare Babice -Zielonki - Bronisze - Jawczyce – Piastów. Trasa nowej linii wiedzie przez miejscowości Stare Babice, Zielonki, Strzykuły, Wieruchów, Bronisze, Jawczyce, Piastów.

czytaj więcej

Bilet metropolitalny - karta mieszkańca Piastowa

Komunikat, 1.12.2020 r.

Od 04.12.2020 Punkt Wydawania Karty Mieszkańca Piastowa będzie otwarty dla mieszkańców w dniach:
poniedziałek: 13.00 – 19.00
wtorek: 8.00 – 14.00

W pozostałe dni tygodnia, tj. środa, czwartek i piątek, zapraszamy do kontaktu on-line, poprzez platformę Informica i e-maila.  
Wszelkie informacje znajdą Państwo na stronie www.piastow.pl w zakładce Komunikacja
oraz pod numerem telefonu 22 116 89 48 (w godzinach pracy punktu).

Jednocześnie przypominamy, iż z końcem grudnia roku 2020 kończy się termin ważności wszystkich wydanych Kart Mieszkańca Piastowa, które nie zostały przedłużone w terminie wskazanym w § 4 ust. 2 Zarządzenia nr 247/2018 Burmistrza Miasta Piastowa z dnia 22 listopada 2018 r tj.: karta traci ważność po upływie 18 miesięcy od daty wydania.  

W celu przedłużenia ważności karty, należy wysłać kopię pierwszej strony zeznania podatkowego za ubiegły rok ( np. PIT 37, 36) oraz potwierdzenie jego nadania do Urzędu Skarbowego ( w przypadku ucznia lub studenta także kopię legitymacji) na adres: bilet@piastow.pl.


Komunikat, 25.11.2020 r.

Szanowni Mieszkańcy,
W związku ze zwiększoną liczbą zakażeń koronawirusem, wnioski o wydanie Karty Mieszkańca Piastowa lub wyrobienie jej duplikatu należy składać wyłącznie on-line, poprzez platformę Informica.  

Wszelkie informacje znajdą Państwo na stronie www.piastow.pl w zakładce Komunikacja oraz pod numerem telefonu 22 116 89 48 (w godzinach pracy punktu).




Termin ważności kart
Z końcem grudnia 2020 roku kończy się termin ważności wszystkich wydanych Kart Mieszkańca Piastowa, które nie zostały przedłużone w terminie wskazanym w § 4 ust. 2 Zarządzenia nr 247/2018 Burmistrza Miasta Piastowa z dnia 22 listopada 2018 r. – tj.  po upływie 18 miesięcy od daty wydania.  

W celu przedłużenia ważności karty, należy wysłać kopię pierwszej strony zeznania podatkowego za ubiegły rok (np. PIT 37, 36) oraz potwierdzenie jego nadania do Urzędu Skarbowego (w przypadku ucznia lub studenta także kopię legitymacji) na adres www.bilet@piastow.pl.


Szanowni Państwo, informujemy że od 21.10. Punkt Wydawania Karty Mieszkańca Piastowa będzie czynny w następujących godzinach:

poniedziałek: 14.30–19.30
wtorek: 14.30–19.30
środa: 8.00–13.00
czwartek: 8.00–13.00
piątek: 8.00–13.00

Informacja telefoniczna: (22) 116 89 48



W związku ze zwiększoną liczbą zakażeń koronawirusem, wnioski o wydanie Karty Mieszkańca Piastowa lub wyrobienie jej duplikatu należy składać wyłącznie on-line, poprzez platformę Informica. Wszelkie informacje znajdą Państwo na stronie www.piastow.pl w zakładce Komunikacja.



Komunikat 07.10.2020 r.

PUNKT KODOWANIA BILETÓW

Do aglomeracyjnych Punktów Kodowania Biletów w Legionowie, Ożarowie Mazowieckim, Piasecznie i Kobyłce od 8 października dołączy punkt w Piastowie. Będzie działał w Punkcie Wydawania Kart Mieszkańców Piastowa przy Al. Krakowskiej 4 (obok targowiska miejskiego, nieopodal stacji kolejowej).

Wraz z rozwojem oferty taryfowej w aglomeracji warszawskiej, Zarząd Transportu Miejskiego we współpracy z podwarszawskimi gminami rozpoczął uruchamianie Punktów Kodowań Biletów. Można w nich doładować Bilet Metropolitalny oraz wgrać na Warszawską Kartę Miejską inne bilety długookresowe z taryfy ZTM.

Od czwartku, 8 października będzie dostępny Punkt Doładowań Biletów w Piastowie.

Będzie pracował we wtorki w godzinach 8.30-16.00 oraz czwartki w godzinach 10.30 – 18.00.

Dokonanie płatności za bilet możliwe będzie wyłącznie w formie bezgotówkowej za pomocą karty płatniczej.

Wykaz wszystkich aktualnie funkcjonujących Punktów Obsługi Pasażerów ZTM znajduje się pod wskazanym linkiem: https://www.wtp.waw.pl/punkty-obslugi/


Komunikat 30.09.2020

Uwaga na termin ważności karty mieszkańca!

W związku z wprowadzeniem najpierw kwarantanny, a następnie stanu epidemiologicznego związanego z wystąpieniem wirusa COVID - 19, informujemy, iż z końcem grudnia roku 2020 kończy się termin ważności wszystkich wydanych Kart Mieszkańca Piastowa, które nie zostały przedłużone w terminie wskazanym w § 4 ust. 2 Zarządzenia nr 247/2018 Burmistrza Miasta Piastowa z dnia 22 listopada 2018 r tj.: karta traci ważność po upływie 18 miesięcy od daty wydania.

Wnioski o przedłużenie ważności karty można składać drogą mailową. W tym celu należy wysłać wiadomość na adres: bilet@piastow.pl. i zatytułować: „Wniosek o przedłużenie ważności karty”. W treści wiadomości prosimy podać imię i nazwisko wnioskodawcy oraz numer Karty Mieszkańca Piastowa.

Do wniosku należy dołączyć kopię pierwszej strony zeznania podatkowego (PIT) za ubiegły rok wraz z potwierdzeniem jego nadania do Urzędu Skarbowego. W przypadku uczniów i studentów należy ponadto dołączyć skan legitymacji z widocznym terminem jej ważności.

Osobiste złożenie wniosku w punkcie będzie możliwe od dnia 25 maja 2020 roku w godzinach:
-  poniedziałek, wtorek 16.00 – 19.00
-  czwartek 8.00 – 14.00.

Wnioski o wydanie nowej Karty Mieszkańca Piastowa należy składać on-line poprzez formularz znajdujący się na platformie piastow.informica.pl .

Wszelkie informacje dotyczące Karty Mieszkańca Piastowa mogą Państwo znaleźć na stronie www.piastow.pl w zakładce Komunikacja.

W sprawach pilnych prosimy o kontakt na adres: bilet@piastow.pl .



Komunikat 6.04.2020

Szanowni Mieszkańcy,

Informujemy, że w związku z epidemią koronawirusa Punkt Wydawania Karty Mieszkańca Piastowa pozostaje zamknięty do odwołania (praca zdalna).

Wnioski o przedłużenie ważności Karty można składać drogą mailową. W tym celu należy wysłać wiadomość na adres: bilet@piastow.pl . W tytule wiadomości należy wpisać: Wniosek o przedłużenie ważności karty. W treści wiadomości prosimy podać imię i nazwisko wnioskodawcy oraz numer Karty Mieszkańca Piastowa.


Do wniosku należy dołączyć kopię pierwszej strony zeznania podatkowego (PIT) za ubiegły rok wraz z potwierdzeniem jego nadania do Urzędu Skarbowego.

W przypadku uczniów i studentów należy ponadto dołączyć skan legitymacji z widocznym terminem jej ważności. Wnioski o wydanie nowej Karty Mieszkańca Piastowa należy składać on-line poprzez formularz znajdujący się na platformie piastow.informica.pl . Termin odbioru karty zostanie ustalony drogą mailową.

Wszelkie informacje dotyczące Karty Mieszkańca Piastowa mogą Państwo znaleźć na stronie www.piastow.pl w zakładce Komunikacja.

W sprawach pilnych prosimy o kontakt na adres: bilet@piastow.pl .


Informacja ZTM z 18.03.2020

Informacja o możliwości zawieszenia swojego biletu długookresowego: TUTAJ
Strona do zawieszenia biletu: zawieswkm.wtp.waw.pl

Komunikat 12.03.2020

Uprzejmie informujemy, iż z powodu zagrożenia zarażeniem koronawirusem Punkt wydawania Karty Mieszkańca Piastowa będzie zamknięty do odwołania. W odpowiedzi na liczne pytania, informujemy, że Karty Mieszkańca Piastowa są ważne 18 miesięcy. Pierwsze, wydane w grudniu 2018 roku obowiązują do czerwca 2020 roku (odpowiednio: karta wydana 03.12.2018 r. traci ważność 2.06.2020 r.)


Bilety długoterminowe zachowują ważność po przedłużeniu Karty Mieszkańca.



Komunikat 9.03.2020 r.

Informujemy, że w dniu 10 marca 2020 r., punkt wydawania kart metropolitarnych będzie otwarty w godzinach 12:00 – 18:00.

Komunikat 2.09.2019 r.

Szanowni Państwo, informujemy, że od dnia 2 września 2019 roku zmieniają się godziny otwarcia Punktu Obsługi Karty Mieszkańca Piastowa.

Punkt czynny będzie w godzinach:

Poniedziałek - wtorek godz. 13.00-19.00
środa - piątek godz. 8.00-14.00



Komunikat 28.01.2019 r.

Szanowni Państwo, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami uruchomiliśmy platformę - piastow.informica.pl , za pomocą której można złożyć wniosek oraz załączyć niezbędne dokumenty w celu uzyskania Karty Mieszkańca Piastowa. Platforma umożliwia wypełnienie online wniosku, załączenie skanu zdjęcia, pierwszej strony PIT’u, dowodów nadania itp. Dokumenty przesłane zostaną bezpośrednio do Punktu Obsługi przy Al. Krakowskiej 4. Pracownicy skontrolują ich poprawność i kompletność. W celu otrzymania karty konieczne będzie zgłoszenie się do punktu z dowodem tożsamości. Po podpisaniu przesłanych dokumentów wydana zostanie Karta Mieszkańca Piastowa.


czytaj więcej

Zmiany w komunikacji zastępczej, dodatkowa linia ZW

Dodatkowa linia ZW, zmiany w komunikacji zastępczej

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, w ramach funkcjonującej komunikacji zastępczej, od 16 października b.r. uruchomiona zostanie linia autobusowa ZW. Linia kursować będzie w dniu robocze (z wyjątkiem świąt) na trasie:

czytaj więcej

TAXI PIASTÓW

Postój taksówek w Piastowie jest zlokalizowany na ul. Dworcowej, przy Dworcu PKP w Piastowie. 

Kontakt:

tel. 22 723 12 72

czytaj więcej

L3 - LINIA PRUSZKÓW-PIASTÓW-PRUSZKÓW

Linia autobusowa uruchomiana na zlecenie Miasta Pruszkowa. Na terenie Piastowa autobus korzysta z istniejących przystanków zlokalizowanych na ul. Bohaterów Wolności przy ul. M. Skłodowskiej-Curie (Skłodowskiej 01) oraz na ul. Warszawskiej: Warszawska 02 - na zachodnim wlocie skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego (przy rondzie) oraz Boczna 02 – przed ul. Marii Skłodowskiej-Curie.

czytaj więcej

P1 - PIASTOWSKA LINIA WEWNĘTRZNA

Urząd Miejski w Piastowie informuje, że w 2020 roku, obsługą linii autobusowej P-1 zajmuje się firma PRZEWÓZ OSÓB Dariusz Średnicki z siedzibą w Karpin, Aleja Lipowa 11; 05-252 Dąbrówka.

daro.bus@onet.pl

tel. 511 446 952

Trasa linii nie ulega zmianie.

Korzystanie z linii P-1 jest bezpłatne.

czytaj więcej

 Powrót