Karta Mieszkańca Piastowa

Zasady przyznawania Karty Mieszkańca oraz Partnerzy Programu

Od dziś na terenie Miasta Piastowa obowiązuje samorządowy Program pod nazwą „Karta Mieszkańca Piastowa" z którego skorzystać może każdy mieszkaniec gminy spełniający warunki określone w Programie i Regulaminie.

Karta umożliwi mieszkańcom korzystanie z różnych zniżek, ulg oraz usług lokalnych, przyczyni się także do budowania tożsamości lokalnej mieszkańców i promocji Miasta, jako miejsca atrakcyjnego do zamieszkania. Program ma na celu poprawę jakości życia osób już tu mieszkających, wspieranie lokalnych przedsiębiorców oraz integrację społeczności. Regularne aktualizacje i rozwój programu pozwolą na dostosowanie go do potrzeb mieszkańców.

Karta Mieszkańca Piastowa to przede wszystkim ukłon w stronę mieszkańców naszej gminy, płacących podatki na jej rzecz. Dzięki tym środkom możemy rozwijać nasze Miasto, tworzyć nową infrastrukturę czy organizować różnego rodzaju wydarzenia. Zapraszamy do składania wniosków online lub stacjonarnie w Kancelarii Urzędu Miasta.


Dostępna jest także aplikacja mobilna mMieszkaniec, w której znajduje się: 

- moduł mkarta, - mieszkaniec może złożyć wniosek i po zaakceptowaniu przez Urząd Miasta może posługiwać się elektroniczną wersją karty korzystając z rabatów, które oferują nasi Partnerzy; 

- moduł Odpady - mieszkaniec otrzymuje możliwość przypominania o terminach wywozu odpadów ze swojego miejsca zamieszkania;

- moduł Zgłoszenia - mieszkaniec otrzymuje możliwość powiadamiania o wszelkich usterkach, zniszczeniach etc.

- moduł Ogłoszenia, zamieszczane są aktualności w odbywające się w Mieście.


Aplikacja, działa również jako strona internetowa, na której istnieje możliwość składania wniosku o wydanie karty dla siebie bądź dziecka (od 6 r. ż.). Link: https://piastow.mkarta.org/

Linki do pobrania aplikacji mMieszkaniec: 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.euroinnowacje.transparentnejst&hl=pl

https://apps.apple.com/pl/app/mmieszkaniec/id1500572072?l=pl



UWAGA! Po zarejestrowaniu, aby mieć AKTYWNĄ KARTĘ I MÓC KORZYSTAĆ Z RABATÓW trzeba wypełnić wniosek (Moje konto - Moje wnioski). Po aktywacji przez pracownika urzędu można korzystać z karty online. 

Aplikacja aktualizowana jest na bieżąco. Będą pojawiać się w niej kolejno partnerzy ze swoją ofertą i zniżkami.

czytaj więcej

WNIOSEK O WYDANIE KARTY

Szanowni Mieszkańcy,

Kartę Mieszkańca Piastowa można także wyrobić w wersji plastikowej w Urzędzie Miasta w następujących godzinach:

Poniedziałek: 9:00-17:45

Wtorek-Czwartek: 8:00-15:45

Piątek: 8:00-14:45


Do wniosku należy dołączyć potwierdzenie rozliczania podatku dochodowego od osób fizycznych w  Urzędzie Skarbowym w Pruszkowie, ze wskazaniem Miasta Piastowa jako miejsca zamieszkania, za ubiegły rok, a także zdjęcie. (zdjęcie można przesłać na e-maila: mkarta@piastow.pl 

Do pobrania: 

Wniosek o wydanie Karty.pdf

czytaj więcej

Zarządzenie Nr 28 /2025 Burmistrza Miasta Piastowa...

w sprawie: ustalenia regulaminu wydawania i użytkowania Karty Mieszkańca Piastowa, wzoru karty, wzoru wniosku o wydanie Karty, regulaminu współpracy Partnerów z Gminą Piastów w ramach programu Karta Mieszkańca Piastowa oraz wzoru porozumienia z Partnerem Programu Karta Mieszkańca Piastowa.

czytaj więcej

 Powrót