Na podstawie danych w podpisanych i złożonych przez właścicieli
nieruchomości deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowania odpadami
komunalnymi Urzędy wydają odpowiednie decyzje dotyczące wymiaru opłat.
Przed wydaniem decyzji deklaracje są sprawdzane pod względem formalnym i
merytorycznym przez pracownika Urzędu. W razie błędów w deklaracji,
braku wymaganych załączników itp. właściciel nieruchomości składający
deklarację może zostać zobligowany przez Urząd do wyjaśnienia
nieprawidłowości.
Deklaracje mogą być składane osobiście i korespondencyjnie.
Druki deklaracji do pobrania:
- deklaracja (pdf)
- deklaracja (word)
Wypełnioną deklarację można przekazać:
1. w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-PUAP, opatrzoną podpisem kwalifikowanym bądź profilem zaufanym (Załatw sprawę/Sprawy ogólne/Pismo ogólne do podmiotu publicznego - stary wzór) https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/k...
2. podpisaną deklarację w wersji papierowej bezpośrednio do Wydziału Utrzymania Miasta, ul. 11-go Listopada 8, klatka B, pok. 3.