Budynek Urzędu Miasta znajdujący się przy ul. 11 Listopada 8 w Piastowie nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Ewidencja ludności i dowody osobiste oraz obowiązek meldunkowy
ul. 11 Listopada 8
klatka A: parter, pok. 2
tel.: 22 77 05 280
fax. 22 723 10 53
sprawyobywatelskie@piastow.pl
ewidludn@piastow.pl
Zastępca Naczelnika - Ewa Krupa
Godziny przyjęć interesantów :
Poniedziałek | 9.00 - 18.00 (ostatni interesant przyjmowany jest o 17.30) |
Wtorek | 8.00 – 16.00 (ostatni interesant przyjmowany jest o 15.30) |
Środa | 8.00 – 16.00 (ostatni interesant przyjmowany jest o 15.30) |
Czwartek | 8.00 – 16.00 (ostatni interesant przyjmowany jest o 15.30) |
Piątek |
8.00 – 15.00 (ostatni interesant przyjmowany jest o 14.30) |
Przerwa
Poniedziałek 12:00-12:20
Wtorek- Piątek 11:00- 11:20
Informujemy, iż od 1 stycznia 2020 r. ulega zmianie numer rachunku bankowego na który należy wpłacać
OPŁATĘ ZA UDOSTĘPNIENIE DANYCH.
Nowy numer rachunku bankowego:
Bank Pekao S.A. O/ Lublin
ul. Krakowskie Przedmieście 72; 20-076 Lublin
32 1240 5497 1111 0010 7489 3897
Konto bankowe – OPŁATA SKARBOWA
Bank PKO Lublin Oddział w Pruszkowie 32 1240 5497 1111 0010 7489 3897
Przydatne informacje:
1-Zameldowanie na pobyt stały i czasowy trwający ponad 3 miesiące
2-Zameldowanie cudzoziemców na pobyt stały i czasowy
3-Wymeldowanie (obywatele polscy i cudzoziemcy)
4-Zaświadczenie z Rejestru Dowodów Osobistych
5-Zaświadczenie z rejestru mieszkańców Piastowa lub rejestru zamieszkania cudzoziemców w Piastowie
6-Udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL
7-Załatwienie sprawy dowodu osobistego
8-Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej
9-Wymeldowanie lub uchylenie zameldowania (wymeldowania) w drodze decyzji administracyjnej