Ważne informacje o Karcie Mieszkańca Piastowa

Szanowni mieszkańcy, w nawiązaniu do informacji umieszczonych na stronie miasta odnośnie przedłużenia Kart Mieszkańca Piastowa informujemy, iż zgodnie z § 2 pkt. 7 Porozumienia z dnia 21.11.2018 r., mieszkańcy, którzy nie przedłużyli Kart Mieszkańca Piastowa utracili uprawnienia do biletu metropolitarnego.

W celu ponownego nabycia uprawnień należy wystąpić o nową kartę oraz okazując pierwszą stronę zeznania podatkowego za ubiegły rok (PIT 37, 36).


W przypadku blokady karty z zakodowanym biletem można ubiegać się o zwrot środków z potrąceniem opłaty manipulacyjnej w wysokości 20% - zgodnie z przepisami Uchwały Rady m.st. Warszawy określającej taryfę przewozową, w punktach ZTM zlokalizowanych na terenie Warszawy.

W przypadku ponownego nabycia uprawnień do korzystania z Karty Mieszkańca Piastowa istnieje możliwość przekodowania niewykorzystanej części biletu z zablokowanej karty na nową na podstawie zaświadczenia zawierającego imię i nazwisko pasażera, numer karty zablokowanej i nowej, które mogą Państwo uzyskać w Punkcie Wydawania Karty Mieszkańca Piastowa.

Ponadto informuję iż od 31.05.2021 Punkt Wydawania Karty Mieszkańca Piastowa będzie czynny w następujących godzinach:

poniedziałek  8.00 – 16.00
wtorek 11.00 – 19.00
środa 8.00 – 16.00
czwartek 11.00 – 19.00
piątek 8.00 – 16.00

Punkt Doładowań Biletów w Piastowie funkcjonuje w godzinach:

Wtorek: 8:30-16:00
Czwartek: 10:30-18:00


 Powrót