Uwaga na termin ważności Karty Mieszkańca

W związku z wprowadzeniem najpierw kwarantanny, a następnie stanu epidemiologicznego związanego z wystąpieniem wirusa COVID - 19, informujemy, iż z końcem grudnia roku 2020 kończy się termin ważności wszystkich wydanych Kart Mieszkańca Piastowa, które nie zostały przedłużone w terminie wskazanym w § 4 ust. 2 Zarządzenia nr 247/2018 Burmistrza Miasta Piastowa z dnia 22 listopada 2018 r tj.: karta traci ważność po upływie 18 miesięcy od daty wydania. 

Wnioski o przedłużenie ważności karty można składać drogą mailową. W tym celu należy wysłać wiadomość na adres: bilet@piastow.pl i zatytułować: „Wniosek o przedłużenie ważności karty”. W treści wiadomości prosimy podać imię i nazwisko wnioskodawcy oraz numer Karty Mieszkańca Piastowa.


 Powrót