UWAGA, Przypominamy, że w czerwcu kończy się termin ważności Kart Mieszkańca Piastowa wydanych w grudniu 2018 r. Wnioski
o przedłużenie ważności Karty można składać drogą mailową. W tym celu
należy wysłać wiadomość na adres: bilet@piastow.pl. i zatytułować:
„Wniosek o przedłużenie ważności karty”. W treści wiadomości prosimy podać imię i nazwisko wnioskodawcy oraz numer Karty Mieszkańca Piastowa.
Do
wniosku należy dołączyć kopię pierwszej strony zeznania podatkowego
(PIT) za ubiegły rok wraz z potwierdzeniem jego nadania do Urzędu
Skarbowego. W przypadku uczniów i studentów należy ponadto dołączyć skan
legitymacji z widocznym terminem jej ważności.
Osobiste złożenie wniosku w punkcie będzie możliwe od dnia 25 maja 2020 roku w godzinach:
- poniedziałek, wtorek 16.00 – 19.00
- czwartek 8.00 – 14.00.
Wnioski o wydanie nowej Karty Mieszkańca Piastowa należy składać on-line poprzez formularz znajdujący się na platformie piastow.informica.pl .
Wszelkie informacje dotyczące Karty Mieszkańca Piastowa mogą Państwo znaleźć na stronie www.piastow.pl w zakładce Komunikacja.
W sprawach pilnych prosimy o kontakt na adres: bilet@piastow.pl .