W dniach 25-28.01 Punkt Wydawania Karty Mieszkańca Piastowa będzie funkcjonował w trybie zdalnym.
Wnioski o Kartę Mieszkańca Piastowa należy składać drogą elektroniczną, poprzez system Informica lub e-mail. Nie będzie również możliwości wykonania zdjęcia na miejscu.
Odbiór kart oraz przedłużenie ich ważności w punkcie będzie możliwe po uzgodnieniu terminu – telefonicznym lub mailowym.
W przypadku konieczności – potwierdzonej telefonicznie – osobistego zgłoszenia się do Punktu Wydawania Karty Mieszkańca Piastowa, interesantów obowiązują niniejsze zasady:
- dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w Punkcie nie może być większa niż 1 osoba,
- interesant przebywający w Punkcie zobowiązany jest posiadać maseczkę zabezpieczającą drogi oddechowe.
Informacja telefoniczna: 608 738 283
E-mail: bilet@piastow.pl