Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Specjalista ds. kadr. Pełny wymiar czasu pracy – pełen etat, umowa o pracę na czas określony na trzy miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Wymagania niezbędne:
o wykształcenie: wyższe;
o doświadczenie: minimum 2-letni staż na ww. lub zbliżonym stanowisku;
o obywatelstwo polskie lub państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
o dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.12.2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz.U. z 2009 r. Nr 218, poz.1695 ze zm.);
o pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
o niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
o brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na danym stanowisku.
Umiejętności konieczne:
o biegła znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, umiejętność korzystania z Internetu);
o umiejętność redagowania pism urzędowych;
o znajomość prawa pracy (Kodeks Pracy, Ustawa o pracownikach samorządowych);
o znajomość obowiązujących przepisów prawa oświatowego, w szczególności w odniesieniu do prowadzonej dokumentacji (ustawa Karta Nauczyciela, Prawo Oświatowe, Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo oświatowe).
Umiejętności dodatkowe (pożądane):
o znajomość programu kadrowo-płacowego Vulcan Optivum;
o znajomość programu Płatnik;
o zaangażowanie, kreatywność i odpowiedzialność, sumienność;
o komunikatywność i umiejętność współpracy;
o samodzielność, zdolność szybkiego logicznego podejmowania decyzji oraz organizacji własnej pracy;
o zdyscyplinowanie oraz wysoka kultura osobista;
o znajomość przepisów dotyczących Ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz.U. z 2018r. poz.1457, 1560, 1669) oraz wydawanych na jej podstawie przepisów wykonawczych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. kadr:
o prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień i wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy pracownikom placówek oświatowych Miasta Piastowa,
o bieżąca współpraca z placówkami oświatowymi Miasta Piastowa w zakresie obsługi kadrowej i prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
o prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy,
o rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych itp. stosownie do przepisów Kodeksu Pracy i Karty Nauczyciela;
o sporządzanie dokumentów dotyczących nieobecności wynikających z uprawnień rodzicielskich placówek oświatowych Miasta Piastowa,
o stała obsługa programu kadrowo-płacowego oraz skrzynki mailowej,
o prowadzenie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS, sporządzane rozliczeń z ZUS z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych (praca w programie PŁATNIK),
o sporządzanie sprawozdawczości GUS i PFRON oraz innych sprawozdań, zestawień i raportów wymaganych przepisami lub wynikających z potrzeb placówek oświatowych,
o prowadzenie dokumentacji zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
o kontrola terminowości oraz prowadzenie ewidencji szkoleń BHP oraz badań medycyny pracy,
o udzielanie wyjaśnień pracownikom w zakresie spraw kadrowych wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, prowadzenie korespondencji zewnętrznej w zakresie spraw kadrowych,
o archiwizacja dokumentów wytworzonych w dziale,
o inne czynności wynikające z potrzeb zleconych przez przełożonych, w szczególności zastępowanie współpracowników w razie ich nieobecności.
Warunki pracy i płacy:
o pełny wymiar czasu pracy;
o termin rozpoczęcia od 10.08.2020 r.;
o miejsce pracy – Piastów, ul. Ks. J. Popiełuszki 12 - budynek biurowy - wyposażony
w zaplecze socjalne, kadrowe i techniczne;
o charakter pracy - praca w ustalonych godzinach, w pomieszczeniu ze stanowiskiem komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz umiejętności zarządzania czasem.
Wymagane dokumenty:
1. życiorys zawodowy (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej;
2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik do pobrania);
3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, staż pracy, ukończone kursy lub inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
4. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym;
5. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślnie popełnione i korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich;
6. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w związku z rekrutacją (załącznik do pobrania).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Usług Oświatowych w Piastowie, ul. Ks. J. Popiełuszki 12, w sekretariacie, elektronicznie na adres: cuo@piastow.pl lub pocztą na adres Centrum Usług Oświatowych 05-820 Piastów, ul. Ks. J. Popiełuszki 12 z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. kadr”
w terminie do dnia 12 czerwca 2020 r. do godz. 15.00
(w przypadku przesyłek listowych decyduje data stempla pocztowego).
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej CUO https://piastow-cuo.dobrybip.pl
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do rozmów kwalifikacyjnych indywidualnie. Ostateczną decyzję w sprawie zatrudnienia, po przeprowadzonej procedurze naboru, podejmuje Dyrektor CUO. Pod wskazanym adresem można zapoznać się z regulaminem zatrudniania pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Centrum Usług Oświatowych Miasta Piastowa oraz kryteriach oceny podczas selekcji końcowej kandydatów.