Nabór WUM - Zespół ds. Gospodarki Odpadami

Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Utrzymania Miasta - Zespół ds. Gospodarki Odpadami Urzędu Miejskiego w Piastowie.

1. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie  min. średnie,
3) staż pracy – min. 2 lata (doświadczenie w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o   pracownikach  samorządowych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),
4) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw obywatelskich,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7) bardzo dobra znajomość procedur administracyjnych oraz przepisów z zakresu ustaw: prawo ochrony środowiska, prawo ochrony przyrody, o odpadach, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach itp.

2. Wymagania dodatkowe:

1) wskazane doświadczenie w pracy w administracji,
2) samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
3) umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
4) bardzo dobra znajomość obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego – Microsoft Office (Word, Excel) oraz obsługi systemu informacji prawnej LEX.
5) prawo jazdy kat. B

3. Zakres wykonywanych zadań:

1) prowadzenie spraw związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie Miasta Piastowa,
2) opracowywanie projektów uchwał związanych z gospodarką odpadami oraz stała ich weryfikacja,
3) współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych,
4) przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych   prawem sprawozdań i informacji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi,
5) prowadzenie spraw związanych z nadzorowaniem gospodarki odpadami komunalnymi w tym zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości na terenie miasta Piastowa,
6) weryfikacja sprawozdań przekazywanych przez przedsiębiorców odbierających odpady komunalne,
7) prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem finansowym umowy z Operatorem zajmującym się odbieraniem i zagospodarowaniem stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piastowa,
8) współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi podmiotami w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
9) planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi,
10) prowadzenie spraw związanych z rejestrem działalności regulowanej,
11) prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków, częstotliwości opróżniania szamb,
12) prowadzenie ewidencji właścicieli nieruchomości i umów na odbiór odpadów stałych,
13) prowadzenie spraw związanych z nadzorem stanu technicznego przydomowych zbiorników bezodpływowych na ścieki bytowe oraz częstotliwości i sposobu ich opróżniania,
14) realizacja innych zadań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanej z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych,
15) prowadzenie spraw związanych z nakładaniem kar na przedsiębiorców naruszających przepisy zawarte w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
16) przygotowywanie analiz stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie miasta Piastowa, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
17) opracowanie i prowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej gospodarki odpadami na terenie miasta Piastowa,
18) prowadzenie spraw z zakresu wydawania zezwoleń na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych,
19) przekazywania do systemu teleinformatycznego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) danych, o których mowa w art. 44 ust. 1 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy,
20) załatwianie spraw w Bazie Danych o Produktach i Opakowaniach oraz Gospodarowaniu Odpadami (BDO) w imieniu Burmistrza Miasta Piastowa,
21) realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w tym przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i wprowadzanie do systemu Oplok,
22) sporządzanie sprawozdań GUS oraz sprawozdań z realizacji zadań wynikających z Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych.
23) współpraca z Wydziałem Finansowym Urzędu Miejskiego przy realizacji zadań.

4. Warunki pracy:

Miejsce pracy: Praca w budynku przy ul. 11 Listopada 8 w Piastowie, który nie jest dostosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych, z dysfunkcją kończyn dolnych.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z obsługą komputera i urządzeń biurowych w pomieszczeniu stałej pracy, oświetlonej światłem naturalnym i sztucznym, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie oraz bezpośrednią obsługą klienta, rozmowami telefonicznymi. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym lub głuchoniemym.

5. Wymagane dokumenty


1)    życiorys /CV/,
2)    list motywacyjny,
3)    kwestionariusz osobowy,
4)    kserokopie świadectw pracy,
5)    dokumenty poświadczające wykształcenie,
6)    inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7)    oświadczenia:
•    korzystaniu z pełni praw publicznych,
•    o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
•    o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym   procedurą naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ Nabór na wolne stanowiska urzędnicze w  Wydziale   Utrzymania Miasta – Odpady” w siedzibie Urzędu (Kancelaria)  w godzinach pracy Urzędu  lub pocztą na adres Urzędu: 05-820 Piastów,  ul. 11-go Listopada 2 – w terminie do dnia 16 sierpnia 2023 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ofert odrzuconych nie zwracamy.
Burmistrz Miasta zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Piastowa /www.piastow.pl/ – w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe cv / z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinno być opatrzone klauzulą:

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2019 r, poz.1781) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych ( j.t. Dz. U. z 2022r, poz.530)”.

Po pomyślnym przejściu etapów naboru (część pisemna i ustna) z wyłonionym kandydatem, pracodawca - Burmistrz Miasta Piastowa - zawrze umowę terminową o pracę na okres 6 miesięcy. Jeśli po tym okresie Burmistrz Miasta Piastowa uzna , że pracownik spełnia wymogi  na określonym stanowisku może z nim zawrzeć umowę o pracę na czas nieokreślony.  
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piastowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

Dodatkowe informacje i kwestionariusz osobowy na stronie: https://bip.piastow.pl/nabor-na-wolne-stanowisko-u...


 Powrót