Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego (podinspektor).
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie min. średnie (ekonomiczne, administracyjne, prawnicze),
3) staż pracy – min. 2 lata (doświadczenie w jednostkach, o których mowa wart. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),
4) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw obywatelskich,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7) dobra znajomość procedur administracyjnych, przepisów prawa w zakresie ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy, o własności lokali, finansów publicznych i rachunkowości, o gospodarce nieruchomościami itp.
2. Wymagania dodatkowe:
1) wskazane doświadczenie w pracy w administracji,
2) samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
3) umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
4) dobra znajomość obsługi komputera,
5) prawo jazdy.
3. Zakres wykonywanych zadań:
- naliczanie i ewidencja czynszów i pozostałych opłat na kontach najemców lokali będących w mieszkaniowym zasobie gminy i w lokalach użytkowych,
- naliczane i ewidencja odsetek od nieterminowo uregulowanych zobowiązań przez lokatorów,
- ewidencja wpłat na podstawie wyciągów bankowych,
- weryfikacja i uzgodnienia sald z najemcami lokali,
- uzgadnianie na koniec każdego miesiąca ewidencji księgowej analitycznej z ewidencją księgową syntetyczną,
- wystawianie faktur dla użytkowników lokali zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- analiza zaległości najemców i użytkowników zadłużonych lokali,
- wystawianie wezwań do zapłaty na zadłużonych lokalach oraz prowadzenie rejestru dokonywanych działań windykacyjnych,
- prowadzenie windykacji w oparciu o obowiązujące przepisy prawa w zakresie lokali mieszkalnych,
- współpraca przy przeprowadzaniu inwentaryzacji należności zgodnie z art. 26 ust.1 ustawy o rachunkowości,
- korespondencja związana z zadaniami realizowanymi na danym stanowisku,
- współpraca z Wydziałem Utrzymania Miasta przy realizacji zadań wynikających z gospodarki mieszkaniowej
4. Wymagane dokumenty
1) życiorys /CV/,
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy,
4) kserokopie świadectw pracy,
5) dokumenty poświadczające wykształcenie,
6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7) oświadczenia:
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym procedurą naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ Nabór na wolne stanowiska urzędnicze w Wydziale Finansowym” w siedzibie Urzędu (Kancelaria) w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urzędu: 05-820 Piastów, ul. 11-go Listopada 2 – w terminie do dnia 8 listopada 2019 r godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ofert odrzuconych nie zwracamy.
Burmistrz Miasta zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Piastowa /www.piastow.pl/ – w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe cv / z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinno być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 24.05.2018r o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2018 r, poz.1000) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych ( j.t. Dz. U. z 2018r, poz.1260)”.
Po pomyślnym przejściu etapów naboru (część pisemna i ustna) z wyłonionym kandydatem, pracodawca - Burmistrz Miasta Piastowa - zawrze umowę terminową o pracę na okres 6 miesięcy. Jeśli po tym okresie Burmistrz Miasta Piastowa uzna , że pracownik spełnia wymogi na określonym stanowisku może z nim zawrzeć umowę o pracę na czas nieokreślony.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piastowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
Kwestionariusz osobowy do pobrania: TUTAJ