Nabór na wolne stanowisko ds. obsługi księgowej w Wydziale Inwestycji

Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi księgowej w Wydziale Inwestycji Urzędu Miejskiego w Piastowie.

1. Wymagania niezbędne:
1/. obywatelstwo polskie,
2/. wykształcenie średnie (preferowane ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne),
3/. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
4/. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw obywatelskich,
5/. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
6/. bardzo dobra znajomość przepisów dot. księgowości, finansów publicznych i rachunkowości, procedur administracyjnych i prawa cywilnego.

2. Wymagania dodatkowe:
1/. staż pracy – min. 2 lata (preferowany w księgowości),
2/. samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
3/. umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista,
4/. dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office (Excel, Word), programów księgowych.


3. Zakres wykonywanych zadań:
1/. prowadzenie spraw związanych z księgowością, rachunkowością i budżetem w zakresie spraw Wydziału Inwestycji:
- obsługa planu wydatków budżetowych
- angażowanie umów i faktur
2/. dokonywanie kontroli wstępnej operacji gospodarczych i finansowych, zgodności z planem, kompletności i rzetelności dokumentów,
3/. prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów cywilnoprawnych.


4. Wymagane dokumenty:
1/. życiorys /CV/,
2/. list motywacyjny,
3/. kwestionariusz osobowy,
4/. kserokopie świadectw pracy,
5/. dokumenty poświadczające wykształcenie,
6/. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7/. oświadczenia:
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym procedurą naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowiska urzędnicze w Wydziale Inwestycji” w siedzibie Urzędu pok. nr 2 lub pocztą na adres Urzędu:
05-820 Piastów, ul. 11-go Listopada 2 – w terminie do dnia 18 marca 2019 r godz. 17.00.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Ofert odrzuconych nie zwracamy.

Burmistrz Miasta zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Piastowa /www.piastow.pl/ – w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe cv / z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinno być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 24.05.2018r o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2018 r, poz.1000) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych ( j.t. Dz. U. z 2018r, poz.1260)”.

Po pomyślnym przejściu etapów naboru (część pisemna i ustna) z wyłonionym kandydatem, pracodawca - Burmistrz Miasta Piastowa - zawrze umowę terminową o pracę na okres 6 miesięcy. Jeśli po tym okresie Burmistrz Miasta Piastowa uzna, że pracownik spełnia wymogi na określonym stanowisku może z nim zawrzeć umowę o pracę na czas nieokreślony.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piastowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Dodatkowe informacje i kwestionariusze do pobrania: TUTAJ


 Powrót