Nabór na wolne stanowisko ds. infrastruktury mieszkaniowej

Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Piastowie - stanowisko ds. infrastruktury mieszkaniowej.


1. Wymagania niezbędne:
1/. obywatelstwo polskie,
2/. wykształcenie wyższe,
3/. staż pracy – min. 3 lata w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych,
4/. doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu funduszy zewnętrznych,
5/. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
6/. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw obywatelskich,
7/. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
8/. bardzo dobra znajomość procedur administracyjnych, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów z zakresu ustaw o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych.

2. Wymagania dodatkowe:
1/. bardzo dobra znajomość procedur w zakresie rozliczania projektów współfinansowanych ze środków unijnych, w tym wytycznych w zakresie kwalifikowalności, promocji, archiwizacji dokumentów i sporządzania wniosków o płatność,
2/. doświadczenie w rozliczaniu co najmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020,
3/. samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją,
4/. umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego
podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista,
5/. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office (Excel,
Word) oraz systemu SL2014 i MEWA 2.0.

3. Zakres wykonywanych zadań:
1. prowadzenie projektu współfinansowanego z funduszy unijnych,
2. nadzór nad pracami prowadzonymi w ramach projektu i prowadzenie
rozliczeń finansowych projektu,
3. przygotowanie sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu,
4. weryfikacja kompletności opisu dokumentów finansowych i ich zgodności z
wymaganiami Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata
2014-2020,
5. sporządzania wniosków o płatność oraz comiesięczna aktualizacja
harmonogramów w systemie SL2014 zgodnie z Umową o dofinansowanie
projektu,
6. opracowanie zestawień finansowych oraz analiz statystycznych,
7. uczestniczenie w zebraniach koordynacyjnych komórek organizacyjnych
Urzędu zaangażowanych w realizację projektu,
8. prowadzenie spraw z zakresu gospodarki mieszkaniowej związanych z
realizacją projektu.

4. Wymagane dokumenty

1/. życiorys /CV/,
2/. list motywacyjny,
3/. kwestionariusz osobowy,
4/. kserokopie świadectw pracy,
5/. dokumenty poświadczające wykształcenie,
6/. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7/. oświadczenia:
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym procedurą
naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowiska urzędnicze ds. infrastruktury mieszkaniowej” w siedzibie Urzędu pok. nr 2 w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urzędu: 05-820 Piastów, ul. 11-go Listopada 2 – w terminie do dnia 1 lipca 2019 r godz.17.00.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ofert odrzuconych nie zwracamy.

Burmistrz Miasta zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Piastowa /www.piastow.pl/ – w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe cv / z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinno być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r, poz. 1000) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych ( j.t. Dz. U. z 2018 r, poz.1260)”.

Po pomyślnym przejściu etapów naboru (część pisemna i ustna) z wyłonionym kandydatem, pracodawca - Burmistrz Miasta Piastowa - zawrze umowę terminową o pracę. Pierwsza umowa zostanie zawarta na okres 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia do końca roku 2019 zgodnie z podpisaną umową o dofinansowanie projektu, w ramach którego zatrudnienie pracownika będzie
rozliczane. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piastowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu
osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Do pobrania: kwestionariusz osobowy


 Powrót