Nabór na wolne stanowiska urzędnicze - Radca prawny 1/2 etatu

Burmistrz miasta Piastowa ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Piastowie


Stanowisko radcy prawnego - wymiar ½ etatu

1. Wymagania niezbędne:
   1. obywatelstwo polskie,
   2. wykształcenie wyższe prawnicze,
   3. wpis na listę radców prawnych,
   4. minimum 5 lat staż pracy na stanowisku radcy prawnego,
   5. doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi prawnej jednostek samorządu terytorialnego lub podmiotów gospodarki komunalnej,
   6. znajomość prawa, w szczególności prawa cywilnego, administracyjnego,   prawa zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, przepisów z zakresu funkcjonowania jednostek samorządu gminnego,
   7. umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office oraz System Informacji Prawnej „Lex”,
   8. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
   9. brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
   10. nieposzlakowana opinia.

   11. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.


2. Wymagania dodatkowe:

   1. doświadczenie procesowe w prowadzeniu spraw w postępowaniu przed sądami powszechnymi, administracyjnymi i organami egzekucyjnymi,
   2. komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, 
   3. zdolność jasnego i precyzyjnego przedstawiania opinii prawnych,
   4. odpowiedzialność, systematyczność, zaangażowanie, terminowość.


3. Zakres wykonywanych zadań:
   1. występowanie w imieniu gminy w postępowaniach sądowych, administracyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi,
   2. opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, umów cywilnoprawnych oraz innych spraw kierowanych przez Burmistrza oraz przedkładanych przez komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego,
   3. opiniowanie pod względem prawnym projektów aktów prawnych podejmowanych przez Radę Miejską oraz wydawanych przez Burmistrza Miasta,
   4. sporządzanie opinii prawnych w sprawach dot. gminy,
   5. współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, 
   6. Udział w Sesjach Rady Miasta Piastowa.


4. Wymagane dokumenty:
   1. życiorys (CV),
   2. list motywacyjny,
   3. kserokopie świadectw pracy,
   4. dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, 
   5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
   6. kwestionariusz osobowy,
   7. oświadczenia:
      • o korzystaniu z pełni praw publicznych,
      • o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
      • o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym   procedurą naboru.

5. Warunki pracy:
   Miejsce pracy: Praca w budynku przy ul. 11 Listopada 8 w Piastowie, który nie jest dostosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych, z dysfunkcją kończyn dolnych.

   Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z obsługą komputera i urządzeń biurowych w pomieszczeniu stałej pracy, oświetlonej światłem naturalnym i sztucznym, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie oraz bezpośrednią obsługą klienta, rozmowami telefonicznymi. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym lub głuchoniemym.

   Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ Nabór na wolne stanowiska urzędnicze – Radca Prawny” w siedzibie Urzędu (Kancelaria)  w godzinach pracy Urzędu  lub pocztą na adres Urzędu: 05-820 Piastów,  ul. 11-go Listopada 2 – w terminie do dnia 2 lutego 2024 r (data wpływu).


Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ofert odrzuconych nie zwracamy.


Burmistrz Miasta zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.piastow.pl – w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.


Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe cv /z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinno być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2019 r, poz.1781) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych ( j.t. Dz. U. z 2022r, poz.530)”.

Po pomyślnym przejściu etapów naboru (część pisemna i ustna) z wyłonionym kandydatem, pracodawca - Burmistrz Miasta Piastowa - zawrze umowę terminową o pracę na okres do 6 miesięcy. Jeśli po tym okresie Burmistrz Miasta Piastowa uzna , że pracownik spełnia wymogi  na określonym stanowisku może z nim zawrzeć umowę o pracę na czas nieokreślony.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piastowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

Szczegółowe informacje i kwestionariusz na stronie: https://bip.piastow.pl/nabor-na-wolne-stanowiska-u...


 Powrót