Nabór na stanowisko ds. obsługi księgowej - Wydział Inwestycji

Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Inwestycji Urzędu Miejskiego w Piastowie (Stanowisko ds. obsługi księgowej).

1. Wymagania niezbędne:

1/. obywatelstwo polskie,

2/. wykształcenie średnie (preferowane ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne),

3/. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

4/. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw obywatelskich,

5/. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

6/. bardzo dobra znajomość przepisów dot. księgowości, finansów publicznych i rachunkowości, procedur administracyjnych i prawa cywilnego.

2. Wymagania dodatkowe:

1/. staż pracy – min. 2 lata (preferowany w księgowości),

2/. samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,

3/. umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista,

4/. dobra znajomość obsługi komputera, pakietuMicrosoft Office (Excel, Word), programów księgowych.

3. Zakres wykonywanych zadań:

1/. prowadzenie spraw związanych z księgowością, rachunkowością i budżetem w zakresie spraw Wydziału Inwestycji:

- obsługa planu wydatków budżetowych

- angażowanie umów i faktur

2/. dokonywanie kontroli wstępnej operacji gospodarczych i finansowych,zgodności z planem, kompletności i rzetelności dokumentów,

3/. prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów cywilnoprawnych.

4. Wymagane dokumenty:

1/. życiorys /CV/,

2/. list motywacyjny,

3/. kwestionariusz osobowy,

4/. kserokopie świadectw pracy,

5/. dokumenty poświadczające wykształcenie,

6/. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

7/. oświadczenia:

- o korzystaniu z pełni praw publicznych,

- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,

- o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym procedurą naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowiska urzędnicze w Wydziale Inwestycji” w siedzibie Urzędu pok. nr 2lub pocztą na adres Urzędu: 05-820 Piastów, ul. 11-go Listopada 2 – w terminie do dnia 9 lipca 2019 r godz. 15.00.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Ofert odrzuconych nie zwracamy.

Burmistrz Miasta zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Piastowa /www.piastow.pl/ – w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe cv / z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinno być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 24.05.2018r o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2018 r, poz.1000) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych ( j.t. Dz. U. z 2018r, poz.1260)”.

Po pomyślnym przejściu etapów naboru (część pisemna i ustna) z wyłonionym kandydatem, pracodawca - Burmistrz Miasta Piastowa - zawrze umowę terminową o pracę na okres 6 miesięcy. Jeśli po tym okresie Burmistrz Miasta Piastowa uzna, że pracownik spełnia wymogina określonym stanowisku może z nim zawrzeć umowę o pracę na czas nieokreślony.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piastowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.


 Powrót