Nabór do Zespołu ds. geodezji i gospodarki gruntami

Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Inspektor/Podinspektor Zespół ds. geodezji i gospodarki gruntami Urzędu Miejskiego w Piastowie.

1. Wymagania niezbędne:
a/. obywatelstwo polskie,
b/. wykształcenie wyższe (geodezyjne, gospodarka nieruchomościami, administracja),
c/.  staż pracy – min. 3 lata (preferowane doświadczenie w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o   pracownikach  samorządowych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),
d/. dobra znajomość prawa administracyjnego, cywilnego, geodezyjnego,  przepisów o gospodarce nieruchomościami, zamówień publicznych,
e/.  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f/.   niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
g/.  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
 
2. Wymagania dodatkowe:

a/. komunikatywność, sumienność, wysoka kultura osobista, samodzielność, odpowiedzialność,  
b/. umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
c/. dobra znajomość obsługi komputera.

3. Zakres wykonywanych zadań:

1. Prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości na podstawie art. 73 ustawy Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną
a) przygotowywanie wniosków do Wojewody Mazowieckiego
b) zlecanie opracowań geodezyjnych
c)składanie wniosków do sądu wieczystoksięgowego o ujawnienie nabytego prawa własności
2. Prowadzenie spraw związanych z wypłatą odszkodowań w trybie art.  73 ustawy Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną
a) przygotowywanie wypłat
b) analizowanie operatów szacunkowych dotyczących określenia wartości odszkodowania
c) analizowanie wydanych przez Starostę Powiatowego decyzji, przygotowywanie ewentualnych odwołań od decyzji
3. Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem nazw ulic oraz numeracji porządkowej budynków
4. Okresowo - prowadzenie spraw związanych z wydzierżawianiem nieruchomości

4. Wymagane dokumenty:

a/   życiorys (CV),
b/   list motywacyjny,
c/   kserokopie świadectw pracy,
d/   dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie,
e/   inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f/    kwestionariusz osobowy,
g/   oświadczenia:
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym procedurą naboru.

5. Warunki pracy:

Miejsce pracy: Praca w budynku przy ul. 11 Listopada 8 w Piastowie, który nie jest dostosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych, z dysfunkcją kończyn dolnych.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z obsługą komputera i urządzeń biurowych w pomieszczeniu stałej pracy, oświetlonej światłem naturalnym i sztucznym, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie oraz bezpośrednią obsługą klienta, rozmowami telefonicznymi. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym lub głuchoniemym.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ Nabór na wolne stanowiska urzędnicze - GEODEZJA” w siedzibie Urzędu (Kancelaria)  w godzinach pracy Urzędu  lub pocztą na adres Urzędu: 05-820 Piastów,  ul. 11-go Listopada 2 – w terminie do dnia 16 sierpnia 2023 r (data wpływu).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ofert odrzuconych nie zwracamy.
Burmistrz Miasta zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Piastowa /www.piastow.pl/ – w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe cv / z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinno być opatrzone klauzulą:
 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2019 r, poz.1781) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych ( j.t. Dz. U. z 2022r, poz.530)”.
 
Po pomyślnym przejściu etapów naboru (część pisemna i ustna) z wyłonionym kandydatem, pracodawca - Burmistrz Miasta Piastowa - zawrze umowę terminową o pracę na okres 6 miesięcy. Jeśli po tym okresie Burmistrz Miasta Piastowa uzna , że pracownik spełnia wymogi  na określonym stanowisku może z nim zawrzeć umowę o pracę na czas nieokreślony.  
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piastowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

Dodatkowe informacje i kwestionariusz osobowy: https://bip.piastow.pl/nabor-na-wolne-stanowisko-u...


 Powrót