Koronawirus - zmiana sposobu pracy i obsługi interesantów

W związku z rosnącą liczbą osób zakażonych wirusem COVID-19 (tzw. koronawirus), w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców Piastowa oraz pracowników Urzędu Miejskiego w Piastowie, od dnia 29 listopada 2021 roku do odwołania, Burmistrz Miasta Piastowa ponownie zarządził ograniczenia w  sposobie obsługi interesantów w budynkach Urzędu.



ZARZĄDZENIE Nr 189 /2021

Burmistrza Miasta Piastowa

z dnia 25 listopada 2021 r

w sprawie: zmiany sposobu pracy i obsługi interesantów w Urzędzie Miejskim w Piastowie.



Na podstawie art. 33 ust.3ustawy z dnia 8 marca 1990 ro samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2021 r poz. 1372 z późń.zm.) w związku z ustawą z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. z 2020 r poz. 1842 z poźn.zm.), zarządzam co następuje:

§1

W związku z ponownie rosnącą liczbą osób zakażonych wirusem COVID-19 (tzw. koronawirus), w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców oraz pracowników Urzędu Miejskiego w Piastowie (zwanego dalej "Urzędem"), od dnia 29 listopada 2021 roku do odwołania, ulega zmianie sposób obsługi interesantów w budynkach Urzędu , w zakresie określonym w niniejszym zarządzeniu.

§2

1. Wszystkie zobowiązania finansowe wobec Urzędu Miejskiego można regulować terminowo poprzez bankowość elektroniczną, w placówkach bankowych lub w placówkach Poczty Polskiej.

2.Obsługa interesantów zostanie ograniczona i będzie się odbywała jedynie w Kancelarii Urzędu ( budynek przy ul. 11 Listopada 2):

- dokumenty i pisma od mieszkańców będą wrzucane do skrzynki podawczej znajdującej się przy wejściu do budynku Urzędu przy ul. 11 Listopada 2,

- po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu tematu sprawy w Kancelarii Urzędu i ustaleniu, czy wizyta jest niezbędna.

3.W Urzędzie Stanu Cywilnego ( budynekprzy ul. 11 Listopada 8) przyjmowani będą tylko interesanci w sprawie sporządzania aktów zgonu. Inne sprawy – po telefonicznym uzgodnieniu z USC.

4.Pozostała część budynków Urzędu nie będzie dostępna dla interesantów.

§3

1.Zaleca się ograniczenie osobistego zgłaszania się do Urzędu.

2.W sprawach pilnych możliwy jest :

a/ kontakt telefonicznyz merytorycznymi komórkami Urzędu,

b/ korzystanie z ePUAP,

c/ korespondencja mailowa,

d/ korzystanie z formularzy.

§4

W przypadku konieczności – potwierdzonej telefonicznie w merytorycznej komórce Urzędu – osobistego zgłoszenia się do Urzędu, interesantów obowiązują niniejsze zasady:

- dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu Urzędu Miejskiego nie może być większa niż 1 osoba,

- interesant przebywający w Urzędzie zobowiązany jest posiadać maseczkę zabezpieczającą drogi oddechowe,

- interesant przebywając w pomieszczeniach Urzędu zobowiązany jest zachować min. 2 metrową odległość od innych interesantów oraz od pracowników Urzędu.

§5

Numery telefonów do Kancelarii Urzędu i poszczególnych Wydziałów, adresy mailowe oraz numery kont bankowych znajdują się na stronie internetowej Urzędu: www.piastow.pl/kontakt/adresy-i-telefony, tablicy informacyjnej Urzędu oraz drzwiach wejściowych do Urzędu.

§6

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta Piastowa.

§7

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania, z mocą obowiązywania od dnia 29 listopada 2021 r.


Burmistrz Miasta Piastowa

/-/ Grzegorz Szuplewski


INFORMACJA

- należności z tytułu podatku od nieruchomości i podatku rolnego należy wpłacać na indywidualny rachunek bankowy podatnika; jednocześnie informuje, iż o indywidualnych rachunkach bankowych, podatnicy zostaną zawiadomieni w decyzjach wymiarowych na dany rok;

- należności z tytułu podatku od środków transportowych, dzierżawy, wieczystego użytkowania gruntu, opłaty skarbowej, opłaty targowej, opłaty za koncesję, opłaty za zajęcie pasa drogowego, opłaty za umieszczenie urządzenia w pasie drogowym i innych opłat należy wpłacać na rachunek bankowy Miasta Piastowa nr 32 1240 5497 1111 0010 7489 3897

- opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy wpłacać na  indywidualne numery rachunków bankowych, o których podatnicy zostali poinformowani w grudniu 2017 roku.

Miasto Piastów NIP: 534-22-83-759

WYKAZ TELEFONICZNY

WYDZIAŁ FINANSOWY


podatek od nieruchomości   

tel. 22 770 52 23 

podatek transportowy

tel. 22 770 52 26

podatek od dzierżawy

tel. 22 770 52 22

opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi

tel. 22 770 52 22

SPRAWY OBYWATELSKIE

(dowody osobiste, obowiązek meldunkowy, PESEL)

tel. 22 770 52 80

URZĄD STANU CYWILNEGO

tel. 22 770 52 75

WYDZIAŁ INWESTYCJI

tel. 22 770 52 70

URBANISTYKA I ARCHITEKTURA

tel. 22 770 52 60

GEODEZJA I GOSPODARKA GRUNTAMI      

tel. 22 770 52 50  

WYDZIAŁ UTRZYMANIA MIASTA

tel. 22 770 52 41

lokale mieszkaniowe

tel. 22 770 52 40

infrastruktura miejska

tel. 22 770 52 42

działalność gospodarcza

tel. 22 770 52 44

ochrona środowiska

tel. 22 770 52 46

odpady (deklaracje)

tel. 22 770 52 45

„czyste powietrze”

tel. 22 770 52 43

Awarie oświetlenia 
Całodobowy nr telefonu: 698 088 755
                                                 


PROFILAKTYKA I PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM

tel. 22 770 52 15

ORGANIZACJE POZARZĄDOWE

tel. 22 770 52 16

OBRONA CYWILNA I ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE

tel. 22 770 52 19


 Powrót