W związku z rosnącą liczbą osób zakażonych wirusem COVID-19 (tzw. koronawirus), w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców Piastowa oraz pracowników Urzędu Miejskiego w Piastowie, od dnia 29 listopada 2021 roku do odwołania, Burmistrz Miasta Piastowa ponownie zarządził ograniczenia w sposobie obsługi interesantów w budynkach Urzędu.
ZARZĄDZENIE Nr 189 /2021
Burmistrza Miasta Piastowa
z dnia 25 listopada 2021 r
w sprawie: zmiany sposobu pracy i obsługi interesantów w Urzędzie Miejskim w Piastowie.
Na podstawie art. 33 ust.3ustawy z dnia 8 marca 1990 ro samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2021 r poz. 1372 z późń.zm.) w związku z ustawą z dnia 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. z 2020 r poz. 1842 z poźn.zm.), zarządzam co następuje:
§1
W związku z ponownie rosnącą liczbą osób zakażonych wirusem COVID-19 (tzw. koronawirus), w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców oraz pracowników Urzędu Miejskiego w Piastowie (zwanego dalej "Urzędem"), od dnia 29 listopada 2021 roku do odwołania, ulega zmianie sposób obsługi interesantów w budynkach Urzędu , w zakresie określonym w niniejszym zarządzeniu.
§2
1. Wszystkie zobowiązania finansowe wobec Urzędu Miejskiego można regulować terminowo poprzez bankowość elektroniczną, w placówkach bankowych lub w placówkach Poczty Polskiej.
2.Obsługa interesantów zostanie ograniczona i będzie się odbywała jedynie w Kancelarii Urzędu ( budynek przy ul. 11 Listopada 2):
- dokumenty i pisma od mieszkańców będą wrzucane do skrzynki podawczej znajdującej się przy wejściu do budynku Urzędu przy ul. 11 Listopada 2,
- po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu tematu sprawy w Kancelarii Urzędu i ustaleniu, czy wizyta jest niezbędna.
3.W Urzędzie Stanu Cywilnego ( budynekprzy ul. 11 Listopada 8) przyjmowani będą tylko interesanci w sprawie sporządzania aktów zgonu. Inne sprawy – po telefonicznym uzgodnieniu z USC.
4.Pozostała część budynków Urzędu nie będzie dostępna dla interesantów.
§3
1.Zaleca się ograniczenie osobistego zgłaszania się do Urzędu.
2.W sprawach pilnych możliwy jest :
a/ kontakt telefonicznyz merytorycznymi komórkami Urzędu,
b/ korzystanie z ePUAP,
c/ korespondencja mailowa,
d/ korzystanie z formularzy.
§4
W przypadku konieczności – potwierdzonej telefonicznie w merytorycznej komórce Urzędu – osobistego zgłoszenia się do Urzędu, interesantów obowiązują niniejsze zasady:
- dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu Urzędu Miejskiego nie może być większa niż 1 osoba,
- interesant przebywający w Urzędzie zobowiązany jest posiadać maseczkę zabezpieczającą drogi oddechowe,
- interesant przebywając w pomieszczeniach Urzędu zobowiązany jest zachować min. 2 metrową odległość od innych interesantów oraz od pracowników Urzędu.
§5
Numery telefonów do Kancelarii Urzędu i poszczególnych Wydziałów, adresy mailowe oraz numery kont bankowych znajdują się na stronie internetowej Urzędu: www.piastow.pl/kontakt/adresy-i-telefony, tablicy informacyjnej Urzędu oraz drzwiach wejściowych do Urzędu.
§6
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta Piastowa.
§7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania, z mocą obowiązywania od dnia 29 listopada 2021 r.
Burmistrz Miasta Piastowa
/-/ Grzegorz Szuplewski
INFORMACJA
- należności z tytułu podatku od nieruchomości i podatku rolnego należy wpłacać na indywidualny rachunek bankowy podatnika; jednocześnie informuje, iż o indywidualnych rachunkach bankowych, podatnicy zostaną zawiadomieni w decyzjach wymiarowych na dany rok;
- należności z tytułu podatku od środków transportowych, dzierżawy, wieczystego użytkowania gruntu, opłaty skarbowej, opłaty targowej, opłaty za koncesję, opłaty za zajęcie pasa drogowego, opłaty za umieszczenie urządzenia w pasie drogowym i innych opłat należy wpłacać na rachunek bankowy Miasta Piastowa nr 32 1240 5497 1111 0010 7489 3897
- opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy wpłacać na indywidualne numery rachunków bankowych, o których podatnicy zostali poinformowani w grudniu 2017 roku.
Miasto Piastów NIP: 534-22-83-759
WYKAZ TELEFONICZNY
WYDZIAŁ FINANSOWY |
|
podatek od nieruchomości |
tel. 22 770 52 23 |
podatek transportowy |
tel. 22 770 52 26 |
podatek od dzierżawy |
tel. 22 770 52 22 |
opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi |
tel. 22 770 52 22 |
SPRAWY OBYWATELSKIE (dowody osobiste, obowiązek meldunkowy, PESEL) |
tel. 22 770 52 80 |
URZĄD STANU CYWILNEGO |
tel. 22 770 52 75 |
WYDZIAŁ INWESTYCJI |
tel. 22 770 52 70 |
URBANISTYKA I ARCHITEKTURA |
tel. 22 770 52 60 |
GEODEZJA I GOSPODARKA GRUNTAMI |
tel. 22 770 52 50 |
WYDZIAŁ UTRZYMANIA MIASTA |
tel. 22 770 52 41 |
lokale mieszkaniowe |
tel. 22 770 52 40 |
infrastruktura miejska |
tel. 22 770 52 42 |
działalność gospodarcza |
tel. 22 770 52 44 |
ochrona środowiska |
tel. 22 770 52 46 |
odpady (deklaracje) |
tel. 22 770 52 45 |
„czyste powietrze” |
tel. 22 770 52 43 |
Awarie oświetlenia |
|
PROFILAKTYKA I PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM |
tel. 22 770 52 15 |
ORGANIZACJE POZARZĄDOWE |
tel. 22 770 52 16 |
OBRONA CYWILNA I ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE |
tel. 22 770 52 19 |