Komunikat o terminie ważności Kart Mieszkańca

Szanowni Mieszkańcy, informujemy iż termin ważności Kart Mieszkańca Piastowa, które nie zostały przedłużone w terminie wskazanym w § 4 ust. 2 Zarządzenia nr 247/2018 Burmistrza Miasta Piastowa z dnia 22 listopada 2018 r. (tj. 18 miesięcy od daty wydania), zostaje ostatecznie przedłużony do 31.03.2021 r.

Termin ważności karty mogą Państwo sprawdzić po zalogowaniu do platformy Informica, dostępnej pod adresem: https://piastow.informica.pl/. Jeżeli wniosek o wydanie karty został złożony bezpośrednio, w Punkcie Wydawania Karty Mieszkańca Piastowa, w formie papierowej, należy najpierw założyć konto w systemie Informica.

W celu przedłużenia ważności karty, należy wysłać kopię pierwszej strony zeznania podatkowego za ubiegły rok (PIT 37, 36) oraz potwierdzenie jego nadania do urzędu skarbowego ( w przypadku ucznia lub studenta także kopię legitymacji) na adres bilet@piastow.pl.

Wszelkie informacje znajdą Państwo na stronie www.piastow.pl w zakładce Komunikacja oraz pod numerem telefonu 22 116 89 48 (w godzinach pracy punktu).


 Powrót