Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG) to rejestr firm, który zawiera informacje o przedsiębiorcach prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą w Polsce.
Zgłoszenia wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zmiany wpisu, wykreślenia wpisu oraz informacji o zawieszeniu/wznowieniu działalności gospodarczej:
• Osoba fizyczna może podjąć działalność po wypełnieniu wniosku CEIDG-1 w wersji papierowej lub elektronicznej na stronie internetowej: www.biznes.gov.pl lub www.ceidg.gov.pl
• Z wypełnionym wnioskiem papierowym lub numerem elektronicznie wypełnionego wniosku na stronie www.biznes.gov.pl, należy zgłosić się do wybranego urzędu gminy/miasta (dowolnego na terenie Polski) w celu przesłania go przez urzędnika do CEIDG
Istnieją następujące drogi złożenia wniosku:
• osobiście (z ważnym dokumentem tożsamości) lub przez pełnomocnika (z ważnym pełnomocnictwem) w wybranym Urzędzie Gminy/Miasta
• w Urzędzie Miejskim w Piastowie, ul. 11 Listopada 8, klatka A, pokój nr 3, tel. 22 770 52 31
• listownie - w tym przypadku istnieje konieczność notarialnego poświadczenia własnoręczności podpisu wniosku
• przez swój profil zaufany
- Godziny przyjęć interesantów:
- Poniedziałek 9.00 – 16.00
- Wtorek 8.00 – 16.00
- Środa nieczynne
- Czwartek 8.00 – 16.00
- Piątek 8.00 – 15.00