Porządek na dzierżawionych nieruchomościach

Kategoria: inne
Autor pytania: Piotr Pięta
Pytanie z dnia 3.03.2016 r.

Treść:

Uprzejma prośba o informację w jaki sposób dzierżawcy działek (używający ich w sposób rekreacyjny) oznaczonych numerami ewidencyjnymi 17, 18, 22, 23, 24 obręb 2 zostali przez urząd miejski w umowie dzierżawy zobowiązani do przestrzegania regulaminu utrzymania czystości i porządku obowiązującego w Piastowie? W jaki sposób urząd, jako właściciel tych działek, kontroluje sposób pozbywania się opadów na nich powstających? A może to urząd, jako właściciel powinien zapewnić odpowiednią ilość pojemników i worków?


Odpowiedź:

W związku z zapytaniem dotyczącym utrzymania porządku na dzierżawionych nieruchomościach gruntowych, oznaczonych nr ew. 17, 18, 22, 23, i 24 w obrębie 2, położonych przy ul. Błońskiej i ul. Mazowieckiej informuję że, zgodnie z §5 ust.1 i §6 ust.3 Umowy dzierżawy, Dzierżawca zobowiązuje się do używania przedmiotu dzierżawy zgodnie z jego przeznaczeniem, a także wymaganiami prawidłowej gospodarki, w związku z tym zobligowany jest do zorganizowania odbioru odpadów we własnym zakresie.

Jednocześnie informuję że, każdy Dzierżawca jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu utrzymania czystości i porządku.


 Powrót