Dzierżawione nieruchomości

Kategoria: sprawy-różne
Autor: Piotr Pięta
Pytanie z dnia 25.05.2016 r.

Pytanie:

W nawiązaniu do pytania z 03.03.2016 Porządek na dzierżawionych nieruchomościach, odpowiedź z 03.03.2016 proszę o informacje:

1.    Ile razy Urząd Miejski sprawdził w jaki sposób Dzierżawca wywiązuje się z zapisu §5 ust.1 i §6 ust.3 Umowy dzierżawy?
2.    W jaki sposób ma być użytkowany przedmiot dzierżawy?
3.    Od 01.07.2013 gmina przejęła obowiązek usuwania odpadów poza nieruchomościami, na których prowadzona jest działalność handlowa, usługowa, gastronomiczna lub inna działalność gospodarcza. Jak się ma to w kontekście tych działek?

Odpowiedź:

W związku z zapytaniem dotyczącym utrzymania porządku na dzierżawionych  nieruchomościach gruntowych, oznaczonych nr ew. 17, 18, 22, 23, i 24 w obrębie 2, położonych przy ul. Błońskiej i ul. Mazowieckiej informuję że, zgodnie z §5 ust.1 i §6 ust.3 umowy dzierżawy, Dzierżawca zobowiązuje się do używania przedmiotu dzierżawy zgodnie  z jego przeznaczeniem, a także wymaganiami prawidłowej gospodarki, w związku z tym zobligowany jest do zorganizowania odbioru odpadów we własnym zakresie.
Jednocześnie informuję, że były przeprowadzane kontrole tych przedmiotowych działek i po wezwaniach do uprzątnięcia zostały one uporządkowane.
Działki są wykorzystywane zgodnie z przeznaczeniem pod ogródki warzywne.
Każdy Dzierżawca jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu utrzymania czystości i porządku.

Z poważaniem
Dorota Surma
Z-ca Naczelnika Wydziału Inwestycji


 Powrót