Wymień książkę pod chmurką

Wracamy dla Was jeszcze przed końcem wakacji. Zawitamy ponownie na zaproszenie Kawiarni Stacyjka Café&More Piastów na naszym dworcu PKP, choć rozstawimy się na zewnątrz, żeby było więcej miejsca. Kawiarnia oferuje napoje na ciepło na zimno, a i łasuchy coś znajdą dla siebie (są też lody!). Oczywiście zachowując zasady bezpieczeństwa i licząc też na Waszą uważność w tej sprawie.

Wszystko postaram się wyłożyć Wam w punktach i w regulaminie:
1. Spotkanie odbędzie się 21 sierpnia w godzinach 11.00-13.30 w miejscówce na powietrzu - stoliki i być może murek przy Stacyjka Cafe&More Piastów, czyli na dworcu PKP w Piastowie od strony ul. Dworcowej. W razie deszczu schowamy się pod dach peronu.
2. Limit na wymianę 10 sztuk na osobę.
3. Stacyjka Cafe&More Piastów jest miejscem niewielkim, ale ma kilka stolików na zewnątrz, więc zachęcam, by po prostu przyjść na dłuższą chwilę, napić się kawy, coś zjeść (fajne słodkości, ale i coś konkretnego). Wspierajmy to miejsce, bo wszyscy wiemy, że w Piastowie takich brakuje.
Zostając dłużej macie szansę na upolowanie ciekawszych tytułów niż jednorazowe zerknięcie na stół wymiankowy. Ci co korzystali z wymianek wiedzą, że okazje pojawiają się czasem bardzo nieoczekiwanie - to od Was zależy pula, więc nie przynoście byle czego jeżeli liczycie na upolowanie cennych tytułów. Nawet jeżeli nie znajdziecie tym razem czegoś dla siebie w zamian za oddane tytuły, dostajecie kupon który jest ważny na wszystkich spotkaniach (honorujemy również kupony z zaprzyjaźnionych akcji wymianek w Ożarowie oraz Pruszkowie).

Regulamin Wymiany Książek w ramach akcji Półki do spółki

§1
Zasady uczestnictwa
Akcja wymiany książek odbywać się będzie w godzinach 11.00-13.30 w dniu 21 sierpnia na zewnątrz przed Stacyjka Cafe&More Piastów (dworzec PKP w Piastowie od ulicy Dworcowej). Wstęp dla każdego Uczestnika wydarzenia jest wolny. Warunkiem uczestnictwa w wymianie jest przyniesienie przynajmniej jednej książki. Przyniesione książki przekazywane są do Organizatorów. Każdy Uczestnik wydarzenia może zabrać taką liczbę egzemplarzy, jaką ze sobą przyniósł.

§2
Przekazanie książek
Uczestnik oddając książki na wymianę akceptuje Regulamin oraz fakt bezpłatnego przekazania swoich książek na rzecz wydarzenia. Wraz z oddaniem książek na wydarzenie, Uczestnik traci do nich prawo i nie może domagać się ich zwrotu (choć jeżeli w danym momencie tytuły są dostępne może je pobrać z puli podobnie jak każdy inny tytuł). Podczas wydarzenia Uczestnik i Organizator nie może pobierać opłat za wymianę książek. Nie jest także dopuszczalna sprzedaż egzemplarzy. Dopuszcza się wymianę maksymalnie 10 książek, bez względu na rok ich wydania. Wymiana następuje na zasadach i proporcjach 1:1. Książki powinny być w dobrym stanie, zadbane i niezniszczone. Stan poszczególnych egzemplarzy zostanie zweryfikowany podczas wejścia. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo odrzucenia książki przyniesionej przez Uczestnika z powodu jej złego stanu lub przyniesienia książek nie akceptowanych przez organizatorów wymiany. Nie zostaną do niej dopuszczone: podręczniki szkolne, materiały do nauki języka obcego (z wyłączeniem literatury pięknej w języku obcym) czasopisma, wydawnictwa broszurowe (typu Harlequin). Organizatorzy nie przejmują nieregulaminowych książek w depozyt.

§3
Postanowienia końcowe
Organizatorem akcji jest Stowarzyszenie Możesz oraz nieformalna społeczność prowadząca od ponad 7 lat w Piastowie akcję społeczną Półki do Spółki. Organizatorzy działają w porozumieniu z innymi podmiotami na podstawie partnerstwa. Współpraca ma na celu usprawnienie organizacji oraz ich odpowiednią oprawę marketingową. Książki, które nie zostaną wybrane przez uczestników wykorzystane będą podczas następnej akcji wymiany książek lub przekazane na cele charytatywne (do bibliotek publicznych lub szpitalnych, świetlic dla dzieci, domów dziecka, na półki bookcrossingowe itp.) Uczestnik wyraża zgodę na wykonywanie zdjęć i ich późniejszą publikację oraz wykorzystanie swojego wizerunku poprzez umieszczenie go na stronie internetowej Stowarzyszenia i na portalu społecznościowym Facebook.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem decydują Organizatorzy.

Informacja na podstawie: https://www.facebook.com/events/619601096197000


 Powrót