Tekst do odczytu maszynowego

Gdzie mieści się Urząd Miejski w Piastowie?

Urząd zajmuje się sprawami publicznymi o znaczeniu lokalnym oraz zadaniami zleconymi z zakresu administracji rządowej. Na czele urzędu stoi Burmistrz - p. Tomasz Jankowski. Powołanych zostało także dwóch zastępców – p. Barbara Dudzik-Szelągowska oraz p. Urszula Skrzypczak.

Urząd posiada dwie lokalizacji – główną siedzibę przy ul. 11 Listopada 2 oraz drugą siedzibę przy ul. 11 Listopada 8.

W budynku głównym można osobiście złożyć dokumenty / wnioski lub uzyskać informacje nt. spraw podatkowe (podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek od osób prawnych, podatek transportowy, opłaty lokalne, skarbowe, targowe, czynsz, dzierżawa, podatek od wieczystego użytkowania lub uwłaszczenia).

Jak skontaktować się z urzędem?

adres: ul. 11 Listopada 2, 05-820 Piastów

tel. 22 77 05 201

e-mail: sekretariat@piastow.pl

W jakich godzinach pracuje urząd?

poniedziałki 9.oo – 18.oo

wtorki, środy, czwartki8.oo – 16.oo

piątki 8.oo – 15.oo

Co zrobić, aby skutecznie komunikować się z urzędem osoby z niepełnosprawnościami mogą?
- napisać pismo i wysłać je na adres: Urząd Miejski w Piastowie, ul. 11 Listopada 2, 05-820 Piastów

- przynieść pismo do Kancelarii urzędu

- napisać wiadomość i wysłać ją mailem na adres: sekretariat@piastow.pl

- zadzwonić pod numer 22 77 05 201 lub bezpośrednio do konkretnego pracownika (wykaz pracowników jest dostępny na stronie urzędu www.piastow.pl

- przyjść do urzędu i spotkać się z pracownikiem w godzinach pracy urzędu

- osoby głuche i słabosłyszące mogą porozmawiać z pracownikiem za pośrednictwem aplikacji „tłumacz on-line” – dostępnej w kancelarii głównej siedziby urzędu; nie trzeba zgłaszać potrzebę komunikacji za pośrednictwem tłumacza migowego języka polskiego, wystarczy przyjść do urzędu i pokazać znać „migania”, który jest widoczny na drzwiach do kancelarii

Informacje dla osób z niepełnosprawnościami niezbędne do wejścia do budynku przy ul. 11 Listopada 2 w Piastowie

Do budynku prowadzi jedno wejście posiadające oznaczone kolorową taśmą dwa stopnie. Nie ma podjazdu dla wózków. Brak naprowadzania dla osób niedowidzących i słabowidzących. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Kancelaria znajduje się w korytarzu poprzecznym od wejścia, po prawej stronie.

Na piętro prowadzą schody, w budynku nie ma windy.

W korytarzu wejściowych znajduje się duża tablica informacyjna z podaniem, w którym pokoju można zrealizować daną sprawę.

Na parkingu z tyłu budynku, dostępnym 24/7, wyznaczono dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych.

Burmistrz przyjmuje na pierwszym piętrze. W razie potrzeby pracownicy zejdą do mieszkańca na parter budynku.

Informacje dla osób z niepełnosprawnościami niezbędne do wejścia do budynku przy ul. 11 Listopada 8 w Piastowie

Budynek położony jest na terenie ogrodzonym, wejście przez furtkę od ul. 11 Listopada.

Do budynku wejście od tyłu budynku, od podwórza. Do biur pracowników prowadzą dwie oddzielne, niepołączone ze sobą w środku budynku, klatki wejście – klatka A oraz klatka B. W obu wejściach brak stopni, które mogłyby stanowić barierę architektoniczną. Brak naprowadzania dla osób niedowidzących i słabowidzących. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Przy wejściu niewielkie miejsce dla wózków.

Na parter budynku i na kolejne piętra prowadzą schody. W budynku brak windy.

Na parterze budynku, w obu klatkach, znajdują się tablice informacyjne z podaniem, w którym pokoju można zrealizować daną sprawę.

Dla osób niepełnosprawnych wyznaczono jedno miejsce parkingowe z tyłu budynku, przed Świetlicą Środowiskową im. Jana Pawła II. Wjazd na parking od ul. ks. Jerzego Popiełuszki.

W razie potrzeby pracownicy zejdą do mieszkańca na parter budynku.


 Powrót