Bilet Metropolitalny – pierwsze podsumowania

Mieszkańcy Piastowa od 3 grudnia mają możliwość otrzymania Biletu Metropolitalnego, będącego jednocześnie „Kartę Mieszkańca Piastowa”. Zainteresowanie tą spersonalizowaną kartą wśród piastowian jest duże.  Po tygodniu działania Punktu Obsługi „Karty Mieszkańca Piastowa” wydanych zostało 686 kart.

Mimo lekkich obaw o to, czy wraz z pierwszym dniem uruchomienia akcji wszystko powiedzie się i zadziała zgodnie z planem, okazało się, że większych problemów nie było. Karty wydawane są sprawnie i na bieżąco. Wystąpiły jedyni dwa przypadki fabrycznego uszkodzenia karty, co uniemożliwiało zakodowane na niej biletu. W ich miejsce zostały wydane nowe karty. Poza tymi przypadkami nie ma innych sygnałów dotyczących jakichkolwiek problemów z używaniem kart.

Bilet Metropolitalny - „Karta Mieszkańca Piastowa” pozwala na korzystanie ze zniżek na przejazdy komunikacji zbiorowej organizowanej przez Zarząd Transportu Miejskiego w ramach programu „Warszawa +” - zgodnie z Uchwałą Nr LIII/394/2018 Rady Miejskiej w Piastowie z dnia 23 października 2018 roku.  Na tej spersonalizowanej karcie piastowianie nie tylko mogą zakodować bilety, ale także otrzymają w przyszłości także możliwość skorzystania z pakietu przywilejów przygotowywanych przez samorząd, jednostki miejskie, organizacje oraz firmy partnerskie.

Wszelkie informacje dotyczące wnioskowania o kartę znajdują się TUTAJ






 Powrót