Deklaracja dostępności Urzędu Miejskiego w Piastowie
Urząd Miejski w Piastowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Urzędu Miejskiego w Piastowie.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- 1.1.1 – Treść nietekstowa
- 1.2.1 – Tylko audio oraz tylko wideo (nagranie)
- 1.2.2 – Napisy rozszerzone (nagranie)
- 1.2.3 – Audiodeskrypcja lub alternatywa dla mediów (nagranie)
- 1.2.4 – Transmisje audiowizualne
- 2.1.1 – Nawigacja klawiaturowa
- 2.1.2 – Fokus nawigacji
- 2.4.1 – Szybka nawigacja
- 2.4.4 – Cel linku (w kontekście)
- 3.1.1 – Język strony
- 4.1.1 – Parsowanie
- 4.1.2 – Nazwa, rola, wartość
Wyłączenia
- Zamieszczone filmy nie posiadają audiodeskrypcji, gdyż w większości zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
- Zamieszczone w formie plików PDF nie są dostępne cyfrowo w całości, pliki zostały publikowane przed wejściem ustawy o dostępności cyfrowej,
- Zamieszczone w postaci załączników w formie skanów nie są zgodne gdyż publikowane zostały przez wejściem ustawy o dostępności cyfrowej,
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Artur Szlapa - Sekretarz Miasta Piastowa.
- E-mail: sekretarz@piastow.pl
- Telefon: 22 770 52 05
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Burmistrz Miasta Piastowa
- Adres: Urząd Miejski w Piastowie
ul. 11 Listopada 2
05-820 Piastów - E-mail: burmistrz@piastow.pl
- Telefon: 22 770 52 04
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
1. Budynek: Urząd Miejski w Piastowie, ul. 11 Listopada 2
Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. 11 Listopada.
Do wejścia prowadzą: schody, brak podjazdu dla wózków.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
W budynku brak windy.
Dla osób na wózkach dostępne są korytarze i pomieszczenia na parterze.
W buynku brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
Przed budynkiem wyznaczono 2 miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Istnieje możliwość skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza migowego.
2. Budynek: Urząd Miejski w Piastowie, ul. 11 Listopada 8
Do budynku prowadzą 2 wejścia: od podwórza.
Do wejść prowadzą prowadzą schody, brak podjazdów dla wózków.
Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
W budynku brak wind.
Dla osób na wózkach nie dostępne są korytarze i pomieszczenia w budynku urzędu.
Brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Istnieje możliwość skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza migowego.
Powrót