Przebudowa ul. Dąbrowskiego c.d.

Kategoria: remonty i inwestycje
Autor pytania: Przemysław Mielańczuk
Pytanie z dnia 8.03.2016 r.

Treść:

W związku z odpowiedzią udzielona przez Pana Grzegorza Jasińskiego, na pytanie zadane dn. 23.02.2016 ws. budowy odwodnienia oraz budowy nawierzchni ul. J. Dąbrowskiego, zwracam się z kolejnymi pytaniami j.n.:

1) Napisano, że "Miasto zleciło opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. J. Dąbrowskiego (...)", tymczasem termin realizacji przedmiotu zamówienia ZP.271.18.2015 upłynął 24.12.2015. Czy był prolongowany? Czy dokumentacja została odebrana przez Zamawiającego. Czy jest możliwość do niej wglądu? W jakim Trybie?

2) Kiedy planowane jest ogłoszenia postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy przebudowy ul. J. Dąbrowskiego?

3) Jaki rodzaj nawierzchni przewidziano dla przedmiotowej ulicy w zakupionej dokumentacji?

4) Czy UM przewiduje przebudowę oświetlenia ulicy?

5) Czy UM posiada informację o planowanym remoncie istniejących linii napowietrznych zasilających budynki?

6) Czy UM posiada informacje o planowanej wymianie przewodu gazowego znajdującego się w ulicy?

Odpowiedź:

Odpowiadając na Pana pytanie z dn.08.03.2016r.  uprzejmie wyjaśniam:

ad 1) Termin realizacji przedmiotu umowy dot.: Przebudowy ulicy J. Dąbrowskiego został prolongowany.

Aneks został zawarty w dn. 08.12.2015 r. w związku z opóźnieniem wydania przez organy administracji i inne podmioty wymaganych decyzji, uzgodnień, z przyczyny niezawinionej przez Projektanta na podstawie § 12 ust.7.1 lit. b). wprowadzono do umowy nr 0131/371/2015 z dnia 06.10.2015 następujące zmiany ; §7 ust.1 otrzymał brzmienie :

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego w terminie:

Przebudowa ulicy J. Dąbrowskiego dł. ok.760 m – termin wykonania do dnia: 12.02.2016r.

Dokumentacja została odebrana przez Zamawiającego. Istnieje możliwość zapoznania się

z dokumentacją w siedzibie Urzędu Miejskiego w Piastowie ul.11 Listopada 8, pok.nr.1, w Wydziale Inwestycji, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym (nr tel. 22 770 52 70) lub za pomocą poczty elektronicznej
(inwestycje@piastow.pl)

ad 2) Niezwłocznie, po wprowadzeniu przedmiotowego zadania inwestycyjnego do budżetu miasta przez

Radę Miasta Piastowa

ad 3) Na odcinku od ul. Wojska Polskiego do J. Piłsudskiego nawierzchnia asfaltowa, od J. Piłsudskiego do M. Ogińskiego – z kostki brukowej

ad 4) Nie przewidujemy oświetlenia ulicy w ramach przedmiotowego zadania inwestycyjnego

ad 5) Sieć energetyczna nie jest w eksploatacji Urzędu Miasta , nie posiadamy wiedzy na temat prowadzonych remontów

ad 6) Odpowiedź została udzielona przez Wydział Utrzymania Miasta.

Z poważaniem

Naczelnik Wydziału Inwestycji

Grzegorz Jasiński



 Powrót