III Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w...

Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Finansowym - Podinspektor/Inspektor. Dokumenty aplikacyjne należy składać pocztą lub osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Finansowym” w siedzibie Urzędu (Kancelaria) w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urzędu: 05-820 Piastów, ul. 11 Listopada 2 – w terminie do dnia 16 marca 2023 roku do godz. 16:00.

 

Wykaz nieruchomości przeznaczonych do zbycia - Dworcowa...

Burmistrz Miasta Piastowa informuje, że w siedzibie Urzędu Miejskiego w Piastowie przy ul. 11 Listopada 8,  klatka A, I p., na tablicy ogłoszeń, w terminie 28.02.2023 r. - 21.03.2023 r. został wywieszony wykaz nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Miasta Piastów przeznaczonych do zbycia.

 

LXII sesja Rady Miejskiej w Piastowie

Przewodnicząca Rady Miejskiej w Piastowie zawiadamia, że w dniu 28 lutego 2023 r. o godz. 17.00 w sali Rady Miejskiej w Piastowie, Al. Tysiąclecia 1 odbędzie się LXII sesja Rady Miejskiej w Piastowie.

 

Rusza doręczanie decyzji podatkowych 2023

Uprzejmie informujemy, że jak co roku Burmistrz Miasta Piastowa jako organ podatkowy organizuje doręczanie decyzji wymiarowych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Piastowie. Akcja doręczania decyzji podatkowych na rok 2023 rozpocznie się 15 lutego bieżącego roku i potrwa do 20 marca włącznie. Nie do wszystkich jednak dotrą pracownicy Urzędu, dlatego część decyzji zostanie wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej.

 

 Powrót