Rusza doręczanie decyzji podatkowych 2023

Uprzejmie informujemy, że jak co roku Burmistrz Miasta Piastowa jako organ podatkowy organizuje doręczanie decyzji wymiarowych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Piastowie. Akcja doręczania decyzji podatkowych na rok 2023 rozpocznie się 15 lutego bieżącego roku i potrwa do 20 marca włącznie. Nie do wszystkich jednak dotrą pracownicy Urzędu, dlatego część decyzji zostanie wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Uprawnione osoby będą doręczać decyzje od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9:00 – 20:00 do Państwa domu na wskazany przy składaniu informacji podatkowej adres do korespondencji. Na prośbę podatnika pracownik urzędu, który dostarcza przesyłkę, zobowiązany jest okazać upoważnienie.

Wszystkie osoby, które będą odbierać decyzje proszone są o złożenie czytelnego podpisu na potwierdzeniu odbioru listu.

Zobowiązanie podatkowe należy uiścić na przypisany indywidualny numer konta, wskazany w decyzji podatkowej w banku, na poczcie lub za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Kasa w Urzędzie jest nieczynna.


Naczelnik Wydziału Finansowego


 Powrót