Wydział Utrzymania Miasta - nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Piastowie - w Wydziale Utrzymania Miasta - Zespół ds. Odpadów.

1. Wymagania niezbędne:
1/.  obywatelstwo polskie,
2/. wykształcenie wyższe (ochrona środowiska, nauki  przyrodnicze  lub pokrewne, ekonomia, administracja),
3/.  staż pracy – min. 2 lata (doświadczenie w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o   pracownikach  samorządowych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),
4/.  niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
5/. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw obywatelskich,
6/.  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7/.  bardzo dobra znajomość procedur administracyjnych oraz przepisów z zakresu ustaw: prawo ochrony środowiska, prawo ochrony przyrody , o odpadach, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach itp.

2. Wymagania dodatkowe:
1/.  wskazane doświadczenie w pracy w administracji,
2/. samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
3/.  umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
4/. bardzo dobra znajomość obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego – Microsoft Office (Word, Excel) oraz obsługi systemu informacji prawnej LEX.
5/.  prawo jazdy kat. B

3. Zakres wykonywanych zadań:
1/. Prowadzenie spraw w zakresie:
a) zezwoleń w zakresie opróżniania zbiorników bezprzewodowych i transportu nieczystości ciekłych,
b) prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków oraz umów zawartych na obieranie odpadów komunalnych z działalności gospodarczych,
c) rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
d) usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania,
e)  obsługa bazy danych odpadowych (BDO).
2/.  Kontrola mieszkańców pod względem właściwej gospodarki odpadami.
3/. Przeprowadzanie postępowania administracyjnego wraz z przygotowanie projektów decyzji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami  komunalnymi dla właścicieli nieruchomości zamieszkałych, którzy nie złożyli deklaracji albo istnieją uzasadnione wątpliwości co do danych zawartych w deklaracji.
4/. Kontrola nieruchomości pod kątem realizacji przez właścicieli obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Piastowa.
5/. Kontrola i nadzór nad odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych.
6/. Kontrola podmiotów odbierających odpady komunalne.
7/. Nadzór i rozliczanie kosztów funkcjonowania Punktu Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych (PSZOK).
8/. Przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami składanej przez właściciela nieruchomości oraz  dokonywanie wymiaru opłat za zagospodarowanie odpadami komunalnymi.
9/. Obsługa elektronicznego systemu gospodarki odpadami.
10/. Przygotowanie projektów uchwał wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
11/. Załatwianie bieżącej korespondencji z zakresu ochrony środowiska w tym w szczególności ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach i ustawy prawo ochrony środowiska.
12/. Bieżące uaktualnianie informacji na stronie internetowej gminy w zakresie spraw prowadzonych przez Zespół ds. Odpadów.
13/. Przygotowanie dokumentów merytorycznych niezbędnych do przeprowadzenia procedur zamówień publicznych w zakresie odbioru zagospodarowania odpadów komunalnych.  
14/. Współpraca z Wydziałem Finansowym Urzędu Miejskiego przy realizacji zadań.

4. Warunki pracy:

Miejsce pracy: Praca w budynku przy ul. 11 Listopada 8 w Piastowie, który nie jest dostosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych, z dysfunkcją kończyn dolnych.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z obsługą komputera i urządzeń biurowych w pomieszczeniu stałej pracy, oświetlonej światłem naturalnym i sztucznym, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie oraz bezpośrednią obsługą klienta, rozmowami telefonicznymi. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym lub głuchoniemym.

 5. Wymagane dokumenty
1/. życiorys /CV/,
2/. list motywacyjny,
3/. kwestionariusz osobowy,
4/. kserokopie świadectw pracy,
5/. dokumenty poświadczające wykształcenie,
6/. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7/. oświadczenia:
 -   o korzystaniu z pełni praw publicznych,
 -   o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
 -    o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym   procedurą naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ Nabór na wolne stanowiska urzędnicze w  Wydziale   Utrzymania Miasta – Ochrona Środowiska” w siedzibie Urzędu (Kancelaria)  w godzinach pracy Urzędu  lub pocztą na adres Urzędu: 05-820 Piastów,  ul. 11-go Listopada 2 – w terminie do dnia 15 listopada 2021 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ofert odrzuconych nie zwracamy.
Burmistrz Miasta zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Piastowa /www.piastow.pl/ – w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe cv / z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinno być opatrzone klauzulą:

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2019 r, poz.1781) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych ( j.t. Dz. U. z 2019r, poz.1282)”.

Po pomyślnym przejściu etapów naboru (część pisemna i ustna) z wyłonionym kandydatem, pracodawca - Burmistrz Miasta Piastowa - zawrze umowę terminową o pracę na okres 6 miesięcy. Jeśli po tym okresie Burmistrz Miasta Piastowa uzna , że pracownik spełnia wymogi  na określonym stanowisku może z nim zawrzeć umowę o pracę na czas nieokreślony.  
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piastowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

Szczegółowe informacje o naborze i kwestionariusze osobowe na stronie: https://bip.piastow.pl/nabor-na-wolne-stanowisko-u...


 Powrót