Nabór - stanowisko ds. zamówień publicznych

Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Samodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Piastowie - w wymiarze ¼ etatu.

1. Wymagania niezbędne:

1/. obywatelstwo polskie,

2/. wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze),

3/. staż pracy – min. 3 lata (preferowane doświadczenie w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych)

4/. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

5/. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw obywatelskich,

6/. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

7/. dobra znajomość procedur administracyjnych, przepisów prawa w zakresie ustawy: o zamówieniach publicznych, o drogach publicznych, o finansach publicznych, prawo budowlane itp.

2. Wymagania dodatkowe:

1/. wskazane doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego min.3 lata na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych,

2/. wskazane ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych,

3/. samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole,

4/. umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,

5/. dobra znajomość obsługi komputera,

3. Zakres wykonywanych zadań:

Do zadań Samodzielnego Stanowiska ds. Zamówień Publicznych należy:

1/. Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówienia publicznego Urzędu, w szczególności

- opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

- przygotowanie zarządzeń w sprawie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - oraz w sprawie powołania komisji przetargowej,

- przesyłanie ogłoszeń do Biuletynu Zamówień Publicznych lub Dz.Urz.U.E.,

- zamieszczanie ogłoszeń w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego

- udział w pracach komisji przetargowych,

- przygotowanie pism we wszystkich sprawach związanych z prowadzonym postępowaniem,

- przygotowanie dokumentów zatwierdzających wynik postępowania przedstawianych do akceptacji Burmistrzowi,

- podejmowanie czynności związanych z wniesionymi środkami ochrony prawnej,

- wykonywanie czynności związanych z wniesieniem i ze zwolnieniem wadium,

- wykonywanie czynności związanych z wniesieniem zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

2/. Potwierdzanie możliwości zmiany postanowień zawartej umowy poprzez parafowanie aneksów do umów.

3/. Przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu działalności stanowiska.

4/. Sporządzanie rocznych planów zamówień publicznych dla Urzędu.

4. Warunki pracy:

Miejsce pracy: Praca w budynku przy ul. 11 Listopada 8 w Piastowie, który nie jest dostosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych, z dysfunkcją kończyn dolnych.

Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z obsługą komputera i urządzeń biurowych w pomieszczeniu stałej pracy, oświetlonej światłem naturalnym i sztucznym, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie oraz bezpośrednią obsługą klienta, rozmowami telefonicznymi. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym lub głuchoniemym.

5. Wymagane dokumenty

1/. życiorys /CV/,

2/. list motywacyjny,

3/. kwestionariusz osobowy,

4/. kserokopie świadectw pracy,

5/. dokumenty poświadczające wykształcenie,

6/. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

7/. oświadczenia:

-o korzystaniu z pełni praw publicznych,

-o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,

-o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętymprocedurą naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ Nabór na wolne stanowiska urzędnicze – Zamówienia Publiczne” w siedzibie Urzędu (Kancelaria)w godzinach pracy Urzędulub pocztą na adres Urzędu: 05-820 Piastów,ul. 11-go Listopada 2 w terminie do dnia 19 kwietnia 2022 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Ofert odrzuconych nie zwracamy.

Burmistrz Miasta zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Piastowa /www.piastow.pl/ – w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe cv / z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinno być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. z 2019 r, poz.1781) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych ( j.t. Dz. U. z 2019r, poz.1282)”.

Po pomyślnym przejściu etapów naboru (część pisemna i ustna) z wyłonionym kandydatem, pracodawca - Burmistrz Miasta Piastowa - zawrze umowę terminową o pracę na okres 6 miesięcy. Jeśli po tym okresie Burmistrz Miasta Piastowa uzna , że pracownik spełnia wymogi na określonym stanowisku może z nim zawrzeć umowę o pracę na czas nieokreślony.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piastowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

Dodatkowe informacje i kwestionariusz osobowy na stronie: https://bip.piastow.pl/nabor-na-wolne-stanowisko-u...


 Powrót