UZUPEŁNIENIE AKTU STANU CYWILNEGO
WYMAGANE ZAŁĄCZNIKI:
1. Wniosek o uzupełnienie aktu stanu cywilnego.
2. Dowód uiszczenia należnej opłaty skarbowej.
3. Dokumenty, o których mowa w „Uwagach”.
DO WGLĄDU:
Dokument tożsamości wnioskodawcy.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
Urząd Stanu Cywilnego ul. 11 Listopada 8
parter pokój Nr 2 Klatka B
tel. 22 770 52 75
JEDNOSTKA PROWADZĄCA:
Urząd Stanu Cywilnego
GODZINY PRACY URZĘDU STANU CYWILNEGO :
Poniedziałek 9:00-18:00,
wtorek, środa, czwartek 8.00-16.00,
piątek 8:00-15:00.
OPŁATY:
39 zł – opłata skarbowa za wydanie odpisu zupełnego po uzupełnieniu aktu stanu cywilnego.
Opłatę skarbową wnosi się na rachunek bankowy urzędu
TERMIN ODPOWIEDZI:
1. Bez zbędnej zwłoki.
2. Do 1 miesiąca sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego.
TRYB ODWOŁAWCZY:
Od decyzji odmownej, wydanej przez Kierownika USC w Piastowie , przysługuje odwołanie do Wojewody Mazowieckiego, za pośrednictwem kierownika USC, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
UWAGI:
1. Akt stanu cywilnego nie zawierający wszystkich danych przewidzianych przepisami ustawy może być uzupełniony na wniosek osoby zainteresowanej, na podstawie dowodu z dokumentów, jakimi są inne akty stanu cywilnego lub akta zbiorowe prowadzone dla tego aktu.
2. W przypadku uzupełnienia na podstawie zagranicznego dokumentu stanu cywilnego, dokumenty należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
PODSTAWA PRAWNA:
Formularze do pobrania: