Punkty wydawania Karty Mieszkańca - ograniczenie obsługi osobistej

Szanowni Mieszkańcy, w związku ze zwiększoną liczbą zakażeń koronawirusem od dnia 22.03.2021 r. ograniczona zostanie osobista obsługa interesantów w Punkcie Wydawania Kart Mieszkańca Piastowa.

Wnioski o wydanie Karty Mieszkańca Piastowa lub wyrobienie jej duplikatu należy składać wyłącznie on-line, poprzez platformę Informica. Odbiór karty będzie możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu drogą mailową.

W celu przedłużenia ważności karty, należy wysłać kopię pierwszej strony zeznania podatkowego za ubiegły rok (np. PIT 37, 36) oraz potwierdzenie jego nadania do urzędu skarbowego (w przypadku ucznia lub studenta także kopię legitymacji) na adres: bilet@piastow.pl.

Informacje dotyczące Karty Mieszkańca Piastowa znajdą Państwo na stronie www.piastow.pl w zakładce Komunikacja.
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres: bilet@piastow.pl.


 Powrót