A Wersja graficzna
A- A A+

Zmiana sposobu pracy i obsługi interesantów

W związku z rosnącą liczbą osób zakażonych wirusem COVID-19 (tzw. koronawirus), w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców Piastowa oraz pracowników Urzędu Miejskiego w Piastowie, od dnia 8 października 2020 roku do odwołania, ponownie Burmistrz Miasta Piastowa zarządził ograniczenia w  sposobie obsługi interesantów w budynkach Urzędu.

Kluczowe zasady funkcjonowania:
1. Wszystkie zobowiązania finansowe wobec Urzędu Miejskiego można regulować terminowo poprzez bankowość elektroniczną, w placówkach bankowych lub w placówkach Poczty Polskiej.
2. Obsługa interesantów zostanie ograniczona i będzie się odbywała jedynie w Kancelarii Urzędu ( budynek przy ul. 11 Listopada 2) po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu tematu sprawy w Kancelarii Urzędu i ustaleniu, czy wizyta jest niezbędna.


3. W Urzędzie Stanu Cywilnego ( budynek przy ul. 11 Listopada 8) przyjmowani będą tylko interesanci w sprawie sporządzania aktów zgonu. Inne sprawy – po telefonicznym uzgodnieniu z USC.
4. W Wydziale Administracyjnym – Zespole Spraw Obywatelskich (budynek przy ul.11 Listopada 8) przyjmowani będą interesanci tylko po telefonicznym uzgodnieniu.
5. Pozostała część budynków Urzędu nie będzie dostępna dla interesantów.

Pełna treść zarządzenia dostępna: TUTAJ

Wykaz telefonów i danych kontaktowych Urzędu: TUTAJ


 Powrót