Wyłożenie do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części Piastowa „Wojska Polskiego – północ w rejonie ulicy J. Hallera i ul. J. Sobieskiego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko














OBWIESZCZENIE

Burmistrza Miasta Piastowa

Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130.) w związku z art. 66 ust. 2 i art. 67 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688), w związku z Uchwałą nr XLI/269/2021 Rady Miejskiej w Piastowie z dnia 31 sierpnia 2021r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części Piastowa „Wojska Polskiego – północ w rejonie ulicy J. Hallera i ul. J. Sobieskiego” zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części Piastowa „Wojska Polskiego – północ w rejonie ulicy J. Hallera i ul. J. Sobieskiego” wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Granice obszaru objętego projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmują:

1) teren działek nr ew. 114/2; 114/3; 136/1; 141/1 i 141/2 z obrębu 01.

2) teren działek nr ew. 180; 182; 185 z obrębu 02.

Wyłożenie do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko odbędzie się w dniach od 30.12.2024r. do 22.01.2025r. w Urzędzie Miejskim w Piastowie, ul. 11-go Listopada 8, klatka A, pok. nr 5 w godzinach pracy urzędu. Projekty planu i prognozy udostępnione będą na stronie internetowej www.piastow.pl. oraz w BIP.

Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu miejscowego odbędzie się w dniu 20.01.2025r. w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji, Al. Tysiąclecia 1 w Piastowie, o godz. 1630.

Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi.

Uwagi należy składać do Burmistrza Miasta Piastowa w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05.02.2025r. Uwagi można składać w formie pisemnej w kancelarii Urzędu Miejskiego w Piastowie; pocztą na adres Urząd Miejski ul. 11-go Listopada 2, 05-820 Piastów; lub w formie elektronicznej za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres sekretariat@piastow.pl. oraz za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na adres: skrytka ePUAP: /49c79ypwiy/SkrytkaESP. W uwadze należy podać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki jest oraz informację, czy składający pismo jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej uwagą. Wskazane jest również podanie obszaru, którego uwaga dotyczy (np. numer działki ewidencyjnej, nazwę i numer obrębu ewidencyjnego, nazwę ulicy, nazwę miejscowości). Dodatkowo przydatne mogą być dane do kontaktu, takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Miasta Piastowa. Wszelkie informacje udzielane są pod numerem telefonu: 22 770 52 60.

Uwagi powinny być składane przy wykorzystaniu formularza pn.: „Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego”, zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, dostępnego pod adresem

https://www.piastow.pl/media/download/09a15b0d-a74e-464d-9bed-e97739e10ca7

Zgodnie z art. art. 39 ust. 1 pkt 2, 3 i 4, art. 40, art. 41, art. 46 pkt 1 oraz art. 54 ust. 2 i 3, w związku z art. 29 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024, poz. 1112) wymieniony wyżej, projekt miejscowego planu podlega strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko, w tym
z zapewnieniem możliwości udziału społeczeństwa – w okresie wyłożenia do publicznego wglądu. W związku z powyższym zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz wnieść uwagi. Uwagi w postępowaniu w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko – stosownie do przepisu art. 54 ust. 3 ustawy - należy wnosić do Burmistrza Miasta Piastowa, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy,
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.02.2025r. Uwagi można składać w formie papierowej w kancelarii Urzędu Miejskiego w Piastowie; pocztą na adres Urząd Miejski ul. 11-go Listopada 2, 05-820 Piastów; lub w formie elektronicznej za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres sekretariat@piastow.pl. oraz za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na adres: skrytka ePUAP: /49c79ypwiy/SkrytkaESP

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Miasta Piastowa.

Burmistrz Miasta Piastowa

Tomasz Jankowski

Klauzula informacyjna

  • Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji, przez Urząd Miejski w Piastowie, zadań wynikających z przepisów nakładających na samorząd gminny ustawowe obowiązki /art. 6 ust 1 pkt b), c), e) RODO/ tj.: korespondencji z administratorem oraz wypełnienia przez niego zadań określonych w przepisach szczególnych określających zakres jego działania.
  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Piastowa z siedzibą w Piastowie, ul. 11 Listopada 2, z którym można się skontaktować poprzez adres email: umpiastow@piastow.pl, formularz kontaktowy ePUAP lub pisemnie na adres siedziby administratora.
  • Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iod@piastow.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
  • Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny ciążący
    na administratorze, wynikający z Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
    i zagospodarowaniu przestrzennym.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale koniecznie do realizacji celu
    ich przetwarzania, a konsekwencją ich niepodania będzie niemożliwość realizacji zadania.
  • Dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji danego zadania oraz zgodnie
    z przepisami dotyczącymi archiwizacji.
  • Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, przeniesienia danych do innego administratora danych osobowych, wniesienia sprzeciwu.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  • Jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą to osoba, której dane dotyczą, jest uprawniona do uzyskania od administratora potwierdzenia,
    czy przetwarzane są dane osobowe jej dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, jest uprawniona do uzyskania dostępu do wszelkich dostępnych informacji o ich źródle, jeżeli nie wpływa to na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.
  • Ze szczegółowymi informacji można zapoznać się na stronie: http://www.piastow.pl/urzad/poradnik-interesanta#cnt/ lub http://bip.piastow.pl/lista/rodo

 Powrót