Uprzejmie informujemy, że jak co roku Burmistrz Miasta Piastowa, jako
organ podatkowy, organizuje doręczanie decyzji wymiarowych przez
pracowników Urzędu Miejskiego w Piastowie. Akcja doręczania decyzji
podatkowych na rok 2025 rozpocznie się 7 marca bieżącego roku i potrwa
do 11 kwietnia włącznie. Nie do wszystkich jednak dotrą pracownicy
Urzędu, dlatego część decyzji zostanie wysłana za pośrednictwem Poczty
Polskiej.
Uprawnione osoby będą doręczać decyzje od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9:00 – 20:00 do Państwa domu na wskazany przy składaniu informacji podatkowej adres do korespondencji. Na prośbę podatnika pracownik urzędu, który dostarcza przesyłkę, zobowiązany jest okazać upoważnienie.
Wszystkie osoby, które będą odbierać decyzje proszone są o złożenie czytelnego podpisu na potwierdzeniu odbioru listu. Urzędnik może zostawić przesyłkę u dorosłego domownika lub sąsiada, jeśli ten zobowiązał się do przekazania jej adresatowi.
Zobowiązanie podatkowe należy uiścić na przypisany indywidualny numer konta, wskazany w decyzji podatkowej w banku, na poczcie lub za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Kasa w Urzędzie jest nieczynna.
Naczelnik Wydziału Finansowego