Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

Referent w Wydziale Utrzymania Miasta

Zespół ds. Gospodarki Odpadami Urzędu Miejskiego w Piastowie

1. Wymagania niezbędne:

1/. obywatelstwo polskie,
2/. wykształcenie wyższe (ochrona środowiska, nauki przyrodnicze lub pokrewne, administracja, gospodarka nieruchomościami),
3/. staż pracy – min. 2 lata (w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),
4/. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
5/. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw obywatelskich,
6/. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7/. bardzo dobra znajomość procedur administracyjnych oraz przepisów z zakresu ustaw: prawo ochrony środowiska, prawo ochrony przyrody , o odpadach, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach itp.

2. Wymagania dodatkowe:

1/. wskazane doświadczenie w pracy w administracji,
2/. samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
3/. umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
4/. dobra znajomość obsługi komputera,
5/. prawo jazdy.


3. Zakres wykonywanych zadań:

1/ przyjmowanie deklaracji w sprawie odpadów komunalnych,
2/ prowadzenie bieżącej weryfikacji składanych deklaracji,
3/ dokonywanie wymiaru opłat za zagospodarowanie odpadów komunalnych,
4/ obsługa elektronicznego systemu gospodarki odpadami,
5/ obsługa interesantów w zakresie spraw związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi,
6/ przyjmowanie uwag i wniosków dot. funkcjonowania systemu odbioru odpadów komunalnych od mieszkańców,
7/ wykonywanie oględzin w terenie,
8/ prowadzenie kontroli właścicieli nieruchomości w zakresie wykonywania obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach oraz aktów prawa miejscowego.
9/ kontrola prowadzenia selektywnego zbierania odpadów, w szczególności w zakresie zgodności segregacji z zasadami obowiązującymi na terenie Miasta Piastowa.
10/ nadzór nad realizacją zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne
11/ prowadzenie dokumentacji dokonywanych kontroli
12/ współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, administracją rządową, inspekcjami, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami w zakresie realizacji powierzonych zadań.
13/ opracowywanie projektów uchwał i innych aktów prawnych w sprawach dotyczących systemu gospodarowania odpadami.
14/ sprawozdawczość z zakresu powierzonych zadań
15/ współpraca z innymi pracownikami urzędu w zakresie prowadzonych spraw.

4. Wymagane dokumenty

1/. życiorys /CV/,
2/. list motywacyjny,
3/. kwestionariusz osobowy,
4/. kserokopie świadectw pracy,
5/. dokumenty poświadczające wykształcenie,
6/. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7/. oświadczenia:
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym procedurą naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ Nabór na wolne stanowiska urzędnicze w Wydziale Utrzymania Miasta – Zespół ds. Gospodarki Odpadami” w siedzibie Urzędu (Kancelaria) w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urzędu: 05-820 Piastów, ul. 11-go Listopada 2 – w terminie do dnia 15 lutego 2016 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ofert odrzuconych nie zwracamy.
Burmistrz Miasta zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Piastowa /www.piastow.pl/ – w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe cv / z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinno być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych ( j.t. Dz.U. z 2015 r, poz.2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych ( j.t. Dz. U. z 2014 r, poz. 1202 z późn.zm.)”.

Po pomyślnym przejściu etapów naboru (część pisemna i ustna) z wyłonionym kandydatem, pracodawca - Burmistrz Miasta Piastowa - zawrze umowę terminową o pracę na okres 6 miesięcy. Jeśli po tym okresie Burmistrz Miasta Piastowa uzna , że pracownik spełnia wymogi na określonym stanowisku może z nim zawrzeć umowę o pracę na czas nieokreślony.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piastowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.


 Powrót