Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Piastowie (Stanowisko ds. budżetu).
1. Wymagania niezbędne:
1/. obywatelstwo polskie,
2/. wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość lub finanse),
3/. staż pracy – min. 3 lata w księgowości,
4/. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
5/. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw obywatelskich,
6/. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7/. bardzo dobra znajomość procedur administracyjnych, ordynacji podatkowej, przepisów dot. księgowości, finansów publicznych i rachunkowości.
2. Wymagania dodatkowe:
1/. wskazane min. rocznedoświadczenie w administracji publicznej,
2/. samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją,
3/. umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista,
4/. dobra znajomość obsługi komputera, pakietuMicrosoft Office (Excel, Word), programów księgowych i bankowych.
3. Zakres wykonywanych zadań:
1/. Prowadzenie ewidencji budżetu gminy w zakresie:
- dochodów wpływających na rachunek bieżący budżetu gminy i ich rozliczenia,
- środków pieniężnych przekazywanych do Urzędu Gminy i jednostek budżetowych,
- pozostałych wpływów do budżetu gminy,
- przychodów, w tym z zaciągniętych kredytów i pożyczek,
- rozchodów, w tym z zaciągniętych kredytów i pożyczek,
- lokowania wolnych środków,
- rozrachunków,
2/. Kompletowanie i dekretowanie dowodów księgowych, sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym, sporządzanie zestawień obrotów i sald kont księgi głównej oraz zestawień obrotów i sald kont ksiąg pomocniczych (analityki) budżetu gminy.
3/. Prowadzenie ewidencji syntetycznej w zakresie wydatków niewygasających, uruchamianie środków z rachunku bankowego środków niewygasających jednostkom budżetowym.
4/. Prowadzenie ewidencji syntetycznej środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz innych środków pochodzących ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi w zakresie budżetu gminy.
5/. Uruchamianie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz innych środków pochodzących ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi do Urzędu Gminy i jednostek budżetowych.
6/. Prowadzenie ewidencji dochodów Skarbu Państwa pobieranych przez Urząd Gminy i jednostki budżetowe i przekazywanie ich do Dysponentów Budżetu Państwa.
7/. Prowadzenie ewidencji analitycznej opłat za pobór wody i odprowadzanie ścieków wraz ze wstępną egzekucją należności z tego tytułu.
8/. Rozliczanie dotacji celowych udzielanych przez Gminę na zadania bieżące z wyłączeniem dotacji udzielanych na podstawie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
9/. Sporządzanie sprawozdań budżetowych zgodnie z prowadzoną ewidencją księgową Rb – 27S, Rb 27ZZ, RB-ZN, Rb-50.
10/.Przyjmowanie, analizowanie i sprawdzenie pod względem formalno-rachunkowym jednostkowych sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań w zakresie operacji finansowych z jednostek budżetowych.
11/.Sporządzanie rocznegobilansu z wykonania budżetu gminy.
4. Wymagane dokumenty:
1/. życiorys /CV/,
2/. list motywacyjny,
3/. kwestionariusz osobowy,
4/. kserokopie świadectw pracy,
5/. dokumenty poświadczające wykształcenie,
6/. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7/. oświadczenia:
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym procedurą naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowiska urzędnicze (Stanowisko ds. budżetu)” w siedzibie Urzędu pok. nr 2 lub pocztą na adres Urzędu: 05-820 Piastów, ul. 11-go Listopada 2 – w terminie do dnia 9 kwietnia 2018 r godz. 17.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ofert odrzuconych nie zwracamy.
Burmistrz Miasta zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Piastowa /www.piastow.pl/ – w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe cv / z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinno być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych ( j.t. Dz.U. z 2016 r, poz.922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych ( j.t. Dz. U. z 2016 r, poz.902 z późn.zm.)”.
Po pomyślnym przejściu etapów naboru (część pisemna i ustna) z wyłonionym kandydatem, pracodawca - Burmistrz Miasta Piastowa - zawrze umowę terminową o pracę na okres 6 miesięcy. Jeśli po tym okresie Burmistrz Miasta Piastowa uzna , że pracownik spełnia wymogina określonym stanowisku może z nim zawrzeć umowę o pracę na czas nieokreślony.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piastowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.