Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Inwestycji (Zespół ds. Geodezji i Gospodarki Gruntami)

BURMISTRZ MIASTA PIASTOWA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE INWESTYCJI
(ZESPÓŁ DS. GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI)

1.    Wymagania niezbędne:
a/.    obywatelstwo polskie,
b/.   wykształcenie min. średnie (geodezyjne, gospodarka gruntami itp),
c/.   min. roczny staż pracy,
d/. dobra znajomość prawa administracyjnego, cywilnego, geodezyjnego,  przepisów o gospodarce nieruchomościami, zamówień publicznych,
e/.  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f/.   niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
g/.  stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
 
2.    Wymagania dodatkowe:
a/.   komunikatywność, sumienność, wysoka kultura osobista, samodzielność, odpowiedzialność,  
b/.   umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
c/.   znajomość obsługi komputera.

2.    Zakres wykonywanych zadań:
a/.  prowadzenie spraw związanych ze służebnością przesyłu,
b/.  prowadzenie spraw związanych z podziałami nieruchomości,
c/.  prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat adiacenckich,
d/.  prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia i regulacją stanów prawnych,
e/. prowadzenie spraw związanych z realizacją roszczeń wynikających z art.36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

3.    Wymagane dokumenty:
a/   życiorys (CV),
b/   list motywacyjny,
c/   kserokopie świadectw pracy,
d/   dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie,
e/   inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f/    kwestionariusz osobowy,
g/   oświadczenia:
  -  o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  -  o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  -  o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym procedurą naboru.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w  zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko pracy – w zespole ds. Geodezji i Gospodarki Gruntami”  w siedzibie Urzędu  pok. nr 2 w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urzędu : 05-820 Piastów,   ul.11 Listopada 2 – w terminie do dnia 26 kwietnia 2017r.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Ofert odrzuconych nie zwracamy.

Burmistrz Miasta zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Miasta Piastowa www.piastow.pl - w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu .

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe cv / z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinno być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych ( j.t. Dz.U. z 2016 r, poz.922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych ( j.t. Dz. U. z 2016 r, poz.902)”.
 
Po pomyślnym przejściu etapów naboru (część pisemna i ustna) z wyłonionym kandydatem, pracodawca - Burmistrz Miasta Piastowa - zawrze umowę terminową o pracę na okres 6 miesięcy. Jeśli po tym okresie Burmistrz Miasta Piastowa uzna , że pracownik spełnia wymogi  na określonym stanowisku może z nim zawrzeć umowę o pracę na czas nieokreślony.  
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piastowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.




 Powrót