BURMISTRZ MIASTA PIASTOWA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
GŁÓWNY KSIĘGOWY BUDŻETU – SKARBNIK MIASTA
1. Wymagania niezbędne:
1/. obywatelstwo polskie,
2/. wykształcenie wyższe (magisterskie) ekonomiczne lub ekonomiczne podyplomowe,
3/. staż pracy – min. 4 lata (w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),
4/. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
5/. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw obywatelskich,
6/. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7/. biegła znajomość przepisów prawa w zakresie gospodarki finansowej, w szczególności ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o podatkach i opłatach lokalnych, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o podatku od towarów i usług, prawo zamówień publicznych oraz przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej i zasad inwentaryzacji.
2. Wymagania dodatkowe:
1/. wskazane doświadczenie w pracy w administracji ( na podobnym stanowisku),
2/. samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole i kierowania zespołem, umiejętność pracy pod presją,
3/. umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista,
4/. umiejętność prowadzenia rozmów z trudnym interesantem, odporność na stres,
5/. dobra znajomość obsługi komputera oraz oprogramowania do obsługi księgowości budżetowej,
6/. dyspozycyjność (udział w sesjach Rady Miejskiej i posiedzeniach komisji).
3. Zakres wykonywanych zadań:
1/. Kreowanie i realizacja polityki finansowej miasta.
2/. Prowadzenie rachunkowości jednostki.
3/. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
4/. Dokonywanie wstępnej kontroli:
a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
5/. Prowadzenie spraw budżetu Miasta (planowanie i realizacja budżetu).
6/. Dokonywanie analizy budżetu i bieżące informowanie Burmistrza Miasta o jego realizacji.
7/. Wykonywanie czynności związanych z obsługą zobowiązań i należności pieniężnych Miasta.
8/. Nadzór nad gospodarką finansową Miasta.
9/. Organizacja i nadzór systemu obiegu dokumentów finansowo – księgowych.
10/. Odpowiedzialność za należyte sporządzanie, przechowywanie dokumentów księgowych i inwentaryzację składników majątkowych.
11/. Opracowywanie zbiorczego projektu budżetu Miasta.
12/. Sporządzanie szczegółowego układu wykonawczego budżetu.
13/. Dokonywanie ocen i analiz oraz wnioskowanie w sprawach zmian w budżecie.
14/. Opiniowanie projektów planów finansowych jednostek budżetowych, nadzór nad realizacją tych planów.
15/. Opracowywanie okresowych zbiorczych sprawozdań finansowych i sprawozdania z wykonania budżetu Miasta.
16/. Zapewnienie prawidłowego wykonania budżetu, czuwanie nad zachowaniem równowagi budżetowej.
17/. Składanie kontrasygnaty w przypadku czynności prawnej, powodującej powstanie zobowiązań pieniężnych – w przypadku odmowy kontrasygnaty informowanie o tym Rady i właściwej Regionalnej Izby Obrachunkowej.
18/. Kontrola pod względem finansowym jednostek organizacyjnych Miasta.
4. Wymagane dokumenty
1/. życiorys /CV/,
2/. list motywacyjny,
3/. kwestionariusz osobowy,
4/. kserokopie świadectw pracy,
5/. dokumenty poświadczające wykształcenie,
6/. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7/. oświadczenia:
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym procedurą naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ Nabór na wolne stanowiska urzędnicze Główny Księgowy Budżetu – Skarbnik Miasta” w siedzibie Urzędu (Kancelaria) w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urzędu: 05-820 Piastów, ul. 11-go Listopada 2 – w terminie do dnia 31 maja 2017 r godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ofert odrzuconych nie zwracamy.
Burmistrz Miasta zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Piastowa /www.piastow.pl/ – w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe cv / z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinno być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych ( j.t. Dz.U. z 2016 r, poz.922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych ( j.t. Dz. U. z 2016 r, poz.902)”.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru składającego się z dwóch części (pisemna i ustna), przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć: zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku, którego nabór dotyczy, do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów złożonych na konkurs.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piastowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.