Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Inwestycji (Zespół ds. geodezji i gospodarki gruntami).
1. Wymagania niezbędne:
a/. obywatelstwo polskie,
b/. wykształcenie wyższe (geodezyjne, prawnicze lub pokrewne),
c/. min. 6-miesięczny staż pracy,
d/. dobra znajomość prawa administracyjnego, cywilnego, przepisów o gospodarce nieruchomościami, przepisów o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego, zamówień publicznych,
e/. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f/. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
g/. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
2. Wymagania dodatkowe:
a/. komunikatywność, sumienność, wysoka kultura osobista, samodzielność, odpowiedzialność,
b/. umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego
podejmowania decyzji,
c/. znajomość obsługi komputera.
3. Zakres wykonywanych zadań:
a/ prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym gruntów
b/ prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali komunalnych
c/ prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą gruntów stanowiących mienie komunalne
d/ prowadzenie spraw związanych z umowami z rzeczoznawcami majątkowymi i osobami uprawnionymi do wykonywania rzutów lokali
e/ prowadzenie spraw związanych z realizacją roszczeń z art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
4. Wymagane dokumenty:
a/ życiorys (CV),
b/ list motywacyjny,
c/ kserokopie świadectw pracy,
d/ dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie,
e/ inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f/ kwestionariusz osobowy,
g/ oświadczenia:
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym procedurą naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko pracy – w zespole ds. Geodezji i Gospodarki Gruntami” w siedzibie Urzędu pok. nr 2 w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres Urzędu : 05-820 Piastów, ul.11 Listopada 2 – w terminie do dnia 3 marca 2017r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ofert odrzuconych nie zwracamy.
Burmistrz Miasta zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Miasta Piastowa www.piastow.pl - w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu .
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe cv / z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinno być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych ( j.t. Dz.U. z 2016 r, poz.922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych ( j.t. Dz. U. z 2016 r, poz.902)”.
Po pomyślnym przejściu etapów naboru (część pisemna i ustna) z wyłonionym kandydatem, pracodawca - Burmistrz Miasta Piastowa - zawrze umowę terminową o pracę na okres 6 miesięcy. Jeśli po tym okresie Burmistrz Miasta Piastowa uzna , że pracownik spełnia wymogi na określonym stanowisku może z nim zawrzeć umowę o pracę na czas nieokreślony.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piastowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.