Nabór na stanowisko INF0RMATYK

BURMISTRZ  MIASTA PIASTOWA
OGŁASZA  NABÓR  NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INF0RMATYK URZĘDU MIEJSKIEGO w  PIASTOWIE

1. Wymagania niezbędne:

1/.    obywatelstwo polskie,
2/.    wykształcenie  wyższe (preferowany kierunek informatyczny),
3/.    staż pracy – min. 2 lata (w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach  samorządowych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku),
4/.    niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
5/.    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw obywatelskich,
6/.    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7/.    bardzo dobra znajomość: procedur administracyjnych, kodeksu cywilnego, ustawy o samorządzie gminnym itp.
8/.    umiejętność konfiguracji i administracji systemów stacji roboczych MS Windows od 7 d 10,
9/.    umiejętność administracji MS SQL Serwer 2005,
10/.  dobra znajomość: PHP, HTML, XML,
11/.  znajomość języka SQL,
12/.  podstawowa znajomość systemów Linux, Unix,
13/.  Umiejętność konfiguracji sieci wewnętrznej.

2. Wymagania dodatkowe:

1/.  wskazane doświadczenie w pracy w administracji,
2/. samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją,
3/.  umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista,
4/.  umiejętność prowadzenia rozmów z trudnym interesantem, odporność na stres,

3. Zakres wykonywanych zadań:

1/.    Administrowanie Systemami komputerowymi Urzędu:
   a.    administrowanie serwerami w zakresie systemów operacyjnych i baz danych,
   b.    utrzymanie ciągłości pracy stacji roboczych i oprogramowania biurowego,
   c.    instalowanie programów użytkowych na stanowiskach roboczych,
   d.    nadzór nad wykonywaniem serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych,
   e.    nadzór nad przestrzeganiem procedur bezpieczeństwa i użytkowania sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania użytkowego,
   f.    wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji sprzętu komputerowego,
   g.    prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2/.    Bezpośrednie wspieranie użytkownika w Urzędzie w zakresie problemów związanych z eksploatacją stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania użytkowego, poczty elektronicznej,
3/.    Testowanie i dystrybucja aktualizacji oprogramowania dziedzinowego,
4/.    Udział we wdrażaniu systemów informatycznych – koordynowanie i nadzór nad modyfikacjami systemów realizowanych przez firmy zewnętrzne.
5/.    Nadzorowanie i koordynowanie wdrażanych projektów teleinformatycznych.
6/.    Zarządzanie dostępem do Internetu na terenie Urzędu.
7/.    Budowa, utrzymanie i rozwój sieci logicznej w Urzędzie.
8/.    Wdrażanie Strategii e-Rozwoju Województwa Mazowieckiego.
9/.    Wdrażanie systemów centralnych (np. ŹRÓDŁO, BeSTi@, SJO BeSTi@, INFO SYSTEM itp).
10/.    Udział w pracach nad utrzymaniem elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie.
11/.     Udział i wykonywanie czynności związanych z obsługą strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej w Urzędzie Miejskim i jednostkach podległych.
12/.    Czynne uczestnictwo w innych prowadzonych i nowych projektach informatycznych.

4. Wymagane dokumenty

1/. życiorys /CV/,
2/. list motywacyjny,
3/. kwestionariusz osobowy,
4/. kserokopie świadectw pracy,
5/. dokumenty poświadczające wykształcenie,
6/. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7/. oświadczenia:
 -   o korzystaniu z pełni praw publicznych,
 -   o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
 -    o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym   procedurą naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na wolne stanowiska urzędnicze - Informatyk” w siedzibie Urzędu pok. nr 2  lub pocztą na adres Urzędu: 05-820 Piastów, ul. 11-go Listopada 2 – w terminie do dnia 31 grudnia 2018 r godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ofert odrzuconych nie zwracamy.
Burmistrz Miasta zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Piastowa /www.piastow.pl/ – w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe cv /z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinno być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 24.05.2018r o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2018 r, poz.1000) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych ( j.t. Dz. U. z 2018r, poz.1260)”.
Po pomyślnym przejściu etapów naboru (część pisemna i ustna) z wyłonionym kandydatem, pracodawca - Burmistrz Miasta Piastowa - zawrze umowę terminową o pracę na okres do 6 miesięcy. Jeśli po tym okresie Burmistrz Miasta Piastowa uzna , że pracownik spełnia wymogi  na określonym stanowisku może z nim zawrzeć umowę o pracę na czas nieokreślony.  
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piastowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.










 Powrót