Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze w Wydziale Inwestycji Urzędu Miejskiego w Piastowie (Stanowisko ds. obsługi księgowej).
1. Wymagania niezbędne:
1/. obywatelstwo polskie,
2/. wykształcenie średnie (preferowane ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne),
3/. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
4/. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw obywatelskich,
5/. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
6/. bardzo dobra znajomość przepisów dot. księgowości, finansów publicznych i rachunkowości, procedur administracyjnych i prawa cywilnego w zakresie najmu, dzierżaw i służebności przesyłu.
2. Wymagania dodatkowe:
1/. staż pracy – min. 2 lata (preferowany w księgowości),
2/. samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
3/. umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista,
4/. dobra znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office (Excel, Word), programów księgowych.
3. Zakres wykonywanych zadań:
1/. prowadzenie spraw związanych z księgowością, rachunkowością i budżetem w zakresie spraw Wydziału Inwestycji Zespołów ds. Geodezji i Gospodarki Gruntami oraz Architektury i Urbanistyki oraz w zastępstwie pracownika Zespołu ds. Inwestycji,
- obsługa planu wydatków budżetowych
- angażowanie umów i faktur
- obsługa wymiaru dzierżaw, opłat lokalnych (opłaty adiacenckie, służebności, zbywanie nieruchomości, inne opłaty), użytkowania wieczystego
- wystawianie faktur,
2/. obsługa programu wymiarowo-księgowego w powyższym zakresie,
3/. dokonywanie kontroli wstępnej operacji gospodarczych i finansowych,zgodności z planem, kompletności i rzetelności dokumentów,
4/. prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów cywilnoprawnych.
4. Wymagane dokumenty:
1/. życiorys /CV/,
2/. list motywacyjny,
3/. kwestionariusz osobowy,
4/. kserokopie świadectw pracy,
5/. dokumenty poświadczające wykształcenie,
6/. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7/. oświadczenia:
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym procedurą naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowiska urzędnicze w Wydziale Inwestycji” w siedzibie Urzędu pok. nr 2 lub pocztą na adres Urzędu: 05-820 Piastów, ul. 11-go Listopada 2 – w terminie do dnia 30 kwietnia 2018 r godz. 17.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ofert odrzuconych nie zwracamy.
Burmistrz Miasta zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Piastowa /www.piastow.pl/ – w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe cv / z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinno być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych ( j.t. Dz.U. z 2016 r, poz.922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych ( j.t. Dz. U. z 2016 r, poz.902 z późn.zm.)”.
Po pomyślnym przejściu etapów naboru (część pisemna i ustna) z wyłonionym kandydatem, pracodawca - Burmistrz Miasta Piastowa - zawrze umowę terminową o pracę na okres 6 miesięcy. Jeśli po tym okresie Burmistrz Miasta Piastowa uzna, że pracownik spełnia wymogina określonym stanowisku może z nim zawrzeć umowę o pracę na czas nieokreślony.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piastowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.