II nabór na wolne stanowisko urzędnicze w WF - NACZELNIK

BURMISTRZ MIASTA PIASTOWA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W WYDZIALE FINANSOWYM
URZĘDU MIEJSKIEGO W PIASTOWIE
(NACZELNIK WYDZIAŁU)

1. Wymagania niezbędne:
1/. obywatelstwo polskie,
2/. wykształcenie  wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne,
3/. staż pracy – min. 5 lat w księgowości (w tym min. 1 rok w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o    pracownikach samorządowych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych),
4/. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
5/. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw obywatelskich,
6/. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7/. bardzo dobra znajomość procedur administracyjnych, ordynacji podatkowej, przepisów dot. księgowości, finansów publicznych i rachunkowości budżetowej.

2. Wymagania dodatkowe:
1/. wskazane min. roczne  doświadczenie w administracji publicznej (preferowane doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego),
2/. samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją,
3/. umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista,
4/. dobra znajomość obsługi komputera, pakietu  Microsoft Office (Excel, Word), programów księgowych i bankowych.

3. Zakres wykonywanych zadań:
1.  Sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych.
2.  Sporządzanie zbiorczych sprawozdań związanych ze stanem należności i zobowiązań jednostek posiadających osobowość prawną.
3.  Kontrola sprawozdań składanych przez jednostki organizacyjne gminy pod względem formalno – rachunkowym.
4.  Sporządzanie wniosków do Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych w zakresie naruszeń dyscypliny finansów publicznych stwierdzonych na podstawie jednostkowych sprawozdań budżetowych wpływających do wydziału.
5.  Współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową w Warszawie w zakresie prawidłowości sprawozdawczości budżetowej, w tym przekazywanie w formie elektronicznej sprawozdań budżetowych i finansowych.
6.  Udział w sporządzaniu projektu Uchwały Budżetowej i Wieloletniej Prognozy Finansowej.
7.  Opracowywanie na podstawie wniosków dysponentów projektów uchwał Rady Miejskiej oraz Zarządzeń Burmistrza w sprawie zmian w budżecie miasta  oraz w WPF w trakcie roku budżetowego.
8.  Sporządzanie i przekazywanie poszczególnym dysponentom informacji o dokonanych  zmianach w planach finansowych na podstawie podjętych uchwał Rady Miasta  i zarządzeń Burmistrza.
9.  Opracowywanie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu, informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze, informacji o stanie mienia i informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć i innych sprawozdań.
10.  Sprawdzanie prawidłowości rozliczenia dotacji celowych i podmiotowych.
11.  Pełnienie nadzoru, koordynacji i kontroli nad realizacją zadań zespołu ds. podatków i opłat lokalnych będącego w strukturach wydziału.
12.  Opracowywanie projektów uchwał  dotyczących podatków i opłat  lokalnych oraz opłaty skarbowej,
13.  Redagowanie, wprowadzanie i aktualizacja w Biuletynie Informacji Publicznej danych dotyczących zadań  realizowanych przez Wydział.
 
4. Wymagane dokumenty:
1/. życiorys /CV/,
2/. list motywacyjny,
3/. kwestionariusz osobowy,
4/. kserokopie świadectw pracy,
5/. dokumenty poświadczające wykształcenie,
6/. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
7/. oświadczenia:
- o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym procedurą naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowiska urzędnicze ( Naczelnik Wydziału  )” w siedzibie Urzędu pok. nr 2  lub pocztą na adres Urzędu: 05-820 Piastów, ul. 11-go Listopada 2 – w terminie do dnia 1 października 2018 r godz. 18.00.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ofert odrzuconych nie zwracamy.

Burmistrz Miasta zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny unieważnienia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Piastowa /www.piastow.pl/ – w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe cv /z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/, powinno być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 24.05.2018r o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2018 r, poz.1000) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r o pracownikach samorządowych ( j.t. Dz. U. z 2018r, poz.1260)”. 

Po pomyślnym przejściu etapów naboru (część pisemna i ustna) z wyłonionym kandydatem, pracodawca - Burmistrz Miasta Piastowa - zawrze umowę terminową o pracę na okres 6 miesięcy. Jeśli po tym okresie Burmistrz Miasta Piastowa uzna , że pracownik spełnia wymogi  na określonym stanowisku może z nim zawrzeć umowę o pracę na czas nieokreślony.  

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Piastowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.






 Powrót